1

mandag, 11. juni 2007, 08:36

jeg vil høre om jeg ik kan bytte rundt på mine "bar's" i Internet Explorer 7 alså baren med Filer, Rediger, Vis, Favoritter, Funktioner oh Hjælper få den op over min adresse bar, se linket her:

2

mandag, 11. juni 2007, 09:42

Jeg er næsten sikker på at det kan lade sig gøres.

Har du prøvet at "trække" den op over?

Se evt screenshot.

3

mandag, 11. juni 2007, 09:46

Det kan lade sig gøre ved hjælp af dette hack.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

4

mandag, 11. juni 2007, 10:46

Citeret

Originally posted by jacobask
Det kan lade sig gøre ved hjælp af dette hack.

/ask

Mange tak jacobask, lige det manglede da jeg har prøvet GiZzZa's ide men den virker ik opdagede jeg da jeg installerede IE7 og nu hvor mit FF ik rigtig vil virke er det nice nok min IE7 ser ud som jeg vil ha den :hb:

Edit: Så har jeg lige et spørgsmål mere hvordan for jeg min IE7 som standart browser igen, kan jeg ik huske :O

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (11.06.2007, 10:47)

5

mandag, 11. juni 2007, 11:16

"tools\internet options\programs" <-- her kan du vælge hvilke programmer der skal bruges som standart (du kan også komme til den menu via kontrolpanelet).

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

6

mandag, 11. juni 2007, 11:40

Citeret

Originally posted by jacobask
"tools\internet options\programs" <-- her kan du vælge hvilke programmer der skal bruges som standart (du kan også komme til den menu via kontrolpanelet).

/ask

mange tak jacobask, fandt det os i Internetindstillinger i Kontrolpanelet

Screenshot taget med: Ultra Screen Capture Expert

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.