Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 10. juni 2007, 21:27

Jeg kører RealVNC v4 over 54mbit trådløst netværk, og den er meget langsom til at opdatere skærmen, der er ikke forskeld i om jeg køre i lav opløsning, lave farver og alt det andet slået fra.. Det har virket, forskellen er bare serveren nu kører vista.

Nogen der måske kunne give et hint til hvad det kunne være, eller måske et andet program man ikke skal bøvle så meget med..

Skal være noget hvor det er 1 klick og så forbinder den.. det er eneste krav..

2

søndag, 10. juni 2007, 21:36

Citeret

Originally posted by abcon
Jeg kører RealVNC v4 over 54mbit trådløst netværk, og den er meget langsom til at opdatere skærmen, der er ikke forskeld i om jeg køre i lav opløsning, lave farver og alt det andet slået fra.. Det har virket, forskellen er bare serveren nu kører vista.

Nogen der måske kunne give et hint til hvad det kunne være, eller måske et andet program man ikke skal bøvle så meget med..

Skal være noget hvor det er 1 klick og så forbinder den.. det er eneste krav..

www.ultravnc.com

3

søndag, 10. juni 2007, 21:43

Har du prøvet den der er i Windows..
Den bruger jeg selv, virker super, og uden forsinkelser..

4

søndag, 10. juni 2007, 21:44

Citeret

Originally posted by Bubbi
Har du prøvet den der er i Windows..
Den bruger jeg selv, virker super, og uden forsinkelser..

Yes, bruger også fjernskrivebord nede på arbejde, og den fungere jo faktisk rigtig fint.

5

søndag, 10. juni 2007, 22:01

Det virker som det skal nu, er bare irriteret over at skulle klicke på ikon, på connect, skriv kode..
den almindelinge vnc havde jeg ingen kode men tilladte kun lokale brugere med bestemt ip og intet password. det var klick og så var den der.. syns det andet er langsommeligt.. men virker super..

6

søndag, 10. juni 2007, 22:16

Hver gang vista anmoder om installation eller kørsel af et program stopper ultravnc med at virke.. kan man egentlig så det fra, virker irriterende..

7

søndag, 10. juni 2007, 22:18

Efter at have anbefalet vnc adskillige gange, må jeg desværre trække mig nu. Mest fordi den opfører sig dårligt bag en firewall, selv den simpleste.

i stedet vil jeg anbefale www.logmein.com - ingen problemer bag firewalls... (indtil videre)

Du installere og vedkommende installere. Vupti så kører det.

8

tirsdag, 12. juni 2007, 01:08

40cm fra skærmen.. undskyld mig, men har aldrig oplevet problemer med det bag firewall og router.. tror næppe realVNC eller ultraVNC fejler noget..

Men prøv da LogMeIn..

samme selvskab/organisation der står bag "hamachi" og det køre bare!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.