Bedste IS til Vista?

  • Hvilken "Internet Security" pakke er bedst til Vista?
    Jeg har prøvet prøveversionen af Kaspersky Internet Security 7.0, men jeg syntes den tager aaalt for mange resourcer.


    Kan i anbefale en anden pakke som ikke bruger for mange resourcer, og som virker godt / er sikker?
    Det behøver ikke være gratis. Vil gerne betale for ordentlig sikkerhed.


    På forhånd tak.

  • kør som mig: avast + win firewall - så kører det og endda gratis

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg kører med Trend Micro PC-Cillin Internet Security 2007 som virker helt fantastisk - det kan så heller ikke undre nogen da det er udvikelt i tæt samarbejde med MS samt er det som de selv bruger på deres mail servere..


    Det bruger nærmest ingen resourcer, mine cores kan stadig nå ned på 0-1% hvis jeg ingenting laver samt at mit RAM frbrug kun sænker sig 3-4 % hvis jeg slukker for sikkerheden.

  • Enig med hot_fifty.
    Kører også Avast + win-firewall, hvilket vel sagtens burde være ganske tilstrækkeligt?
    Og det er i hvert fald heller ikke noget der sluger alverdens ressourcer.

  • Quote

    Originally posted by Simon Jensen
    Enig med hot_fifty.
    Kører også Avast + win-firewall, hvilket vel sagtens burde være ganske tilstrækkeligt?
    Og det er i hvert fald heller ikke noget der sluger alverdens ressourcer.


    Same here... ;)

  • 100 tråde om det, kaspersky var det bedste, og det er det stadig..

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM