HL2 har mistet min key

  • købte dengang HL2 kom frem spillet online, nu sad jeg her forleden og tænkte ej jeg installerer sku li CS:S for sjovt, men snøft......fandt ud af jeg har mistet min key, sad og prøvede på og finde ud af en måde og få den tilbage på.........men uden held.............tænkte om der var andre der havde været i samme båd ?? og som fandt ud af en måde og få spillet tilbage, har da trods alt brugt ca 300kr på og få spillet i tidernes morgen :pokey:

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Har du prøvet "retrieve a lost account" ?


    Hvis du ikke kan få den via det er der en email men jeg kan ikke huske den og heller ikke finde den.
    Men man skal være heldig hvis man ikke bliver ignoreret.. jeg ventede i 2 år før jeg endelig kom igennem.
    Altså, jeg sendte et par mails og den sidste var i subject "it has been 2 years, when will i get my account back" :roller:
    Og så lykkedes det.


    Så spillede jeg cs i 5 min og gad ikke mere :D

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU


  • har nemli også prøvet det der retrieve lost account uden held, vil se om jeg kan finde der hvor man kan maile.
    der går nok heller ikk andet end 5 min med mig..................men har jo betalt for skidtet ikk GGG

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

    Rettet en gang, sidst af sehested ().

  • Quote

    Originally posted by sehested


    har nemli også prøvet det der retrieve lost account uden held, vil se om jeg kan finde der hvor man kan maile.
    der går nok heller ikk andet end 5 min med mig..................men har jo betalt for skidtet ikk GGG


    min acc blev hacked og jeg mistede derfor alt. jeg skrev til steam og det var en lørdag. og om mandagen da jeg kom hjem fra skole havde jeg min acc igen. det krævede bare jeg havde cd-keyen så de kunne se det var min :P men nu har du heller ikke samme problem

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • nej nemli, for jeg er jo ikke i besiddelse af min cd-key...................men det er jo betalt med mit creditcard så derigennem burde man jo kunne bevise at jeg er den retmæssige ejer, ikk

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350