Forza Motorsport 2

  • Hey Tweak


    Andre der har prøvet Forza Motorsport 2? Jeg synes det er VILDT fedt pga de ultra realistiske lyde (i særdeleshed) og køreegenskaber, men er der nogen der ved hvornår det lander?


    Mvh Søren

    C2D E6600 3,0gHz m. Scythe Infinity Køler
    EVGA Geforce 8800GTS 640mb GDDR3 ram
    OCZ SOE ed. pc7200 2gb DDR2 ram
    Foxconn bundkort med 1066mhz fsb og 800mhz ddr2 slots
    Maxtor 160gb Hiper 530W PSUHD
    Samsung SyncMaster 206BW, Logitech MX Revolution, Logitech G11

  • Jeg er helt enig. Helt klart det bedste bilspil jeg har prøvet til dato.


    Motorlydene er virkelig utrolig gode, især hvis man skruer alt andet ned på halv volumen - ellers er motorlyden lidt for lav synes jeg.


    Og realismen, ja den er som den skal være :D


    --


    Sidste jeg hørte var at det ville komme den 8. juni.


    Amerikanerne, canadierne og japanerne har allerede fået det.

  • Da jeg fandt ud af hvor lækkert det lød, slog jeg straks sourround til og fyrede godt op under "engine volume" også skyde en 911 turbo afsted :D PFFFTT! WROOM... hhe. Tog dog ikke længe før kæresten kom rendende ind og mente at jeg skulle skrue ned pga hun ikke kunne følge med i beverly hills lol.


    Utrolig lang liste over biler der er med, og ALLE er med autentiske lyde.

    C2D E6600 3,0gHz m. Scythe Infinity Køler
    EVGA Geforce 8800GTS 640mb GDDR3 ram
    OCZ SOE ed. pc7200 2gb DDR2 ram
    Foxconn bundkort med 1066mhz fsb og 800mhz ddr2 slots
    Maxtor 160gb Hiper 530W PSUHD
    Samsung SyncMaster 206BW, Logitech MX Revolution, Logitech G11

    Rettet en gang, sidst af Søren S ().

  • Ja det er helt vildt. Man kan tydeligt høre om det er en 4-6-8 eller 10-cylindret bil, og om den har turbo eller kompressor. Suverænt :D


    Glæder mig til at høre en Carrera GT.

  • Hmm kommer det til PC? Har formula force til compen, noget sjovere.

    C2D E6600 3,0gHz m. Scythe Infinity Køler
    EVGA Geforce 8800GTS 640mb GDDR3 ram
    OCZ SOE ed. pc7200 2gb DDR2 ram
    Foxconn bundkort med 1066mhz fsb og 800mhz ddr2 slots
    Maxtor 160gb Hiper 530W PSUHD
    Samsung SyncMaster 206BW, Logitech MX Revolution, Logitech G11

  • Quote

    Originally posted by Søren S
    Hmm kommer det til PC? Har formula force til compen, noget sjovere.


    Det er vist en Xbox exclusive, ligesom den første.


    Regner med at købe Forza2 og et MS wheel sammen når det kommer. Hjulet har fået rigtig gode anmeldelser.

  • Jeg har prøvet det. Syns det var sådan... ret ordinært.


    Banedesignet er meget trivielt. En toptunet Mercedes lyder som en fjernstyret bil... (Muligvis autentisk.. men i hvert fald lidt triste lydeffekter..)


    En forkert bevægelse ved høj fart, og man er ude i rabatten, og løbet er så godt som tabt - Så langt så godt, det' jo realistisk.
    Men i selvsamme demo kan man drøne ind i en væg med 280km/t, bilen får et par ridser, men er klar igen...! ( I et ellers "realisktisk" bilspil, så er det altså en ommer!).


    Men der er også gode ting. Masser og masser af biler, og de kan laves om. Frameraten er klippestabil. Og det er da en smule realistisk. Grafikken på bilerne er da også flot, alt det andet ligner noget, vi så på Playstation 2 - I bedste fald.


    Tager dog Colin Mcrae DiRT til hver en tid.. langt bedre grafik end Forza2, og en super fysik. Ens buggy kan rent faktisk smadres, hvis man kører hurtigt ind i noget..
    Lyden er os pænt fed! Alt den brummen, hvæsen og snurren, for slet ikke at nævne, når metallet brækker og dørene flyver af....


    Buggy'erne føles måske meget arkade-agtige, men hva'? Spillet prøver ikke at være realistisk, bare vildt..! (Se buggy'en indefra, det er her, det blir' cool 8) )


    Men hver sin smag. Er man ude efter et så realisktisk spil som muligt (er jeg ikke), så er det klart Forza..

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Har dirt demo på compen, også meget cool.

    C2D E6600 3,0gHz m. Scythe Infinity Køler
    EVGA Geforce 8800GTS 640mb GDDR3 ram
    OCZ SOE ed. pc7200 2gb DDR2 ram
    Foxconn bundkort med 1066mhz fsb og 800mhz ddr2 slots
    Maxtor 160gb Hiper 530W PSUHD
    Samsung SyncMaster 206BW, Logitech MX Revolution, Logitech G11

  • Sidder i Tyrkiet lige nu..


    Så har ikke prøvet det endnu, kun demoen..


    Men det er bestilt..
    Så det ligger derhjemme og venter..


    Så når jeg lander d. 4. kl 20.00 racer vi hjem, og så
    booter jeg op for Xbox'en, mit nye 40" og surround anlægget..


    Og så skal der tøffes dyt-biler på det groveste.. :T


  • Glæder mig også MEGET til det fulde Dirt kommer!!
    Jeg har ikke spillet bilspil længe, men jeg må sige at Dirt demoen er en DEL svære end 2005, i 2005, er det bare lettere at holde bilen på banen, og Buggys er sku svære at holde på banen :))


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Sensation


    Glæder mig også MEGET til det fulde Dirt kommer!!
    Jeg har ikke spillet bilspil længe, men jeg må sige at Dirt demoen er en DEL svære end 2005, i 2005, er det bare lettere at holde bilen på banen, og Buggys er sku svære at holde på banen :))


    Mvh Mads :T


    Jeg er lidt i den anden boldgade. Synes det var et af de letteste bilspil jeg havde spillet længe.
    Total tegneseriefysik.

  • Har nu spillet noget tid, og må sige at jeg er så dejligt tilfredsstillet! Det er klart det fedeste bilspil til dato imo.
    Er på lvl 23, kan ikke vente til 30+ og få ordenlige biler :D


    Hvis i gerne vil køre stærkt, så vind en Nissan Skyline Tommy Kaira og smid MAX tun i den... ca 800-900hk og 0-100 på ca 2.2sek :D Det er helt godnat!

    C2D E6600 3,0gHz m. Scythe Infinity Køler
    EVGA Geforce 8800GTS 640mb GDDR3 ram
    OCZ SOE ed. pc7200 2gb DDR2 ram
    Foxconn bundkort med 1066mhz fsb og 800mhz ddr2 slots
    Maxtor 160gb Hiper 530W PSUHD
    Samsung SyncMaster 206BW, Logitech MX Revolution, Logitech G11

  • Er level 36. Er helt enig, det er et monster klasse spil.


    Skyline? Adr.. :))


    Har tre ynglingsbiler.


    • Lancia Delta HF Integrale [Tunet helt op, og tweaket undervogn]
    • Lamborghini Diablo [Med 6.0 V12 motor ombygning, alt tunet og tweaket undervogn]
    • VW Golf mk II [VR6 motor ilagt med 4WD, max tunet og klart den bil jeg har brugt mest tid på at sætte op. Og den hurtigste.]


    Lanciaen ser helt standard ud.


    Lamborghinien har jeg malet på så den ligner de gamle highway patrol Countach'er fra 80'er plakaterne :D
    Golfen kører jeg mest i online, bare for at være på tværs af alle de andre i deres superbiler. Den er også malet.


    Det at man kan personliggøre sine biler både mht. handling og udseende, gør virkelig multiplayerdelen så meget federe.