Fik købt 2 x Gamepads, nu mangler jeg spil!

  • Hey, jeg fik købt 2 stk Logitech Cordless RumblePad 2, som begge virker perfekt. Jeg kan endda stå i et andet rum og spille, virkelig god trådløs forbindelse - kan også bruges som mus:))


    Men men men, jeg mangler 2 player spil: Jeg har Fifa 2007, Bomberman :razz: men der må være flere. Gider ikke NFL og det shit der. Gerne ala. tekken hvor det er player 1 vs. player 2.


    Anyone???? :ohmy:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • ja en mulighed, finder lige ud af noget.


    Andre:))

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Hmm, nu er det jo ikke lige fordi at en computer er den helt store multiplay maskine på den samme måde som en konsol.


    Har selv et gamepad dog kunder jeg kun singleplayer spillene.


    Indigo Prophecy (Fahrenheit)
    Spiderman 3
    Tomb Raider serien
    Oblivion


    Det var lige dem jeg kunne komme i tanke om.


    Som regel kan du bruge fra konsol til pc konverterede spil til dine gamepads.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • De Need for speed (de gamle kan spilles som splitscreen)
    Prince of percia
    Atomic boomberman
    Dyna blaster
    Fifa


    Det var lige dem jeg selv spiller med gamepad.


    mvh Stubkier

  • nice nice thx. Jeg har selv bomberman og fifa, men vil prøve få fat i de andre :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Max Payne?


    jeg godt singleplayer, er bare mest til 2-player games, hvilket gør det endnu sværrere at finde spil:(

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty


    jeg godt singleplayer, er bare mest til 2-player games, hvilket gør det endnu sværrere at finde spil:(


    Nåja, sorry det skrev du jo også. :O Hvad med bilspil, duer det ikke? :)