BIOS update uden floppy

  • Halløj folkens


    Jeg har en gammel hund af en stationær (P4 2.66, Chaintech 9ejl1 Apogee motherboard) stående som skal have en BIOS update.
    Jeg har hentet selve updaten på Chaintechs hjemmeside, men det ser desværre ud til at man skal bruge et floppy drev for at opdatere.


    Findes der en eller anden snedig måde at omgås det på? Jeg har hverken et floppy drev eller disketter.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Halløj folkens


    Jeg har en gammel hund af en stationær (P4 2.66, Chaintech 9ejl1 Apogee motherboard) stående som skal have en BIOS update.
    Jeg har hentet selve updaten på Chaintechs hjemmeside, men det ser desværre ud til at man skal bruge et floppy drev for at opdatere.


    Findes der en eller anden snedig måde at omgås det på? Jeg har hverken et floppy drev eller disketter.


    Der findes ikke et program til Windows til det Chaintech?


    Ellers er der det der program.. Hva faen er det det hedder.. Winflash?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Der findes ikke et program til Windows til det Chaintech?


    Ellers er der det der program.. Hva faen er det det hedder.. Winflash?


    Jeg har netop kigget lidt rundt efter et program fra Chaintechs side, men det lader ikke til at det eksisterer. Så hvis der findes noget universelt er jeg meget interesseret.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Jeg har netop kigget lidt rundt efter et program fra Chaintechs side, men det lader ikke til at det eksisterer. Så hvis der findes noget universelt er jeg meget interesseret.


    Winflash?
    http://www.ecsusa.com/downloads/winFlash.html


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().