Grafik fejl i texture

  • Kan godt være at denne thread også er lavet af andre men har ikke fundet noget.....


    Nååååå men mit problem er at efter at have installeret DirectX 9.0b og nyt bios til mit mobo så er jeg begyndt at få Texture fejl i f.eks. Unreal2, Delta force Black Hawk Down og til tidere i Mohaa:Breakthrough og CS.(Generelt i spil som kører Direct3D og få OpenGL spil)
    Nogen gang kan fejlen også opstå som mærklige streger på skærmen hvorefter min comp. crasher.


    Info: XP-2400+, Palit Daytona TI-4200 (ikke OC'et)
    ECS K7S5A (nyeste SiS driver)


    Og min fejl er at jeg ikke har lavet en Windows Restore point før jeg installerede Directx :-(


    Nogen som har oplevet samme fejl?? eller har en ide om hvad begrundelsen for dette er??


    takker på forhånd.

  • Jeg har det sammme bundkort, og oplevede noget underligt da jeg opdaterede AGP-driveren her for en måneds tid siden... så jeg skyndte mig at afinstallere den og kører nu med den næst nyeste. Jeg ved ikke med sikkerhed om det var derfor, men har i hvert fald ikke haft problemer siden! 8)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Har også prøvet geninstalleret Detonator driver, prøvet f.eks versioner endda.
    Det eneste jeg ikke har prøvet er at prøve med en anden bios version, men kunne dette være fejlen?? synes bare at det ville virke mærkligt hvis det var.


    Har stortset prøvet alt hvad jeg kan komme i tanke om... udover at fjerne min SiS chipset driver og kører med windows egne, men mener ikke at dette er muligt heller efter man har installeret den.
    Men jeg må prøve lidt mere endnu.... men håber da stadig at der er nogen derude som har haft samme problem eller har samme problem.
    Føler mig lidt alene :-)