Windows XP temaer

  • halløjsa


    jeg har efterhånden i et stykke tid været ude efter temaer til windows xp, der ikke skal bruge et program til at installere. kunne rigtig godt tænke mig vista tema o.l... men kan desværre ikke finde det jeg er ude efter. nogen der kan hjælpe? :D


    på forhånd tak :)

  • okay, nu har jeg fulgt guiden punkt for punkt... "replacet" gamle uxtheme.dll med den, der skulle downloades... downloadet et tema fra deviantart... men virker sgu ikk :rolleyes:... help? :ph34r:

  • kunne også være fedt hvis der lige blev forklaret, hvordan man kunne "genskabe" den erstattede fil - dvs. den originale fil... for hvis det alligevel ikke virker (eller ikke virker optimalt) så er det bedst bare at gå tilbage :D

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    Lav et systemgendannelsespunkt inden du starter.


    inden jeg starter... er allerede startet og har allerede lavet det der skulle laves efter guiden :D så "skaden" er sket hvis det er, hehe... men hvis hvis "systemgendanner", vil den originale uxtheme.dll så også blive gendannet og alt det andet blive fjernet eller hvordan?

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Reinstallér Windows og lad være med at bruge sådan nogle problemer.. Det skaber ikke andet end problemer.


    Har så aldrig oplevet noget problem med den her løsning.


    Quote

    Originally posted by Poco
    ^ty :boxed:


    Programmet laver en backup af den gamle uxtheme.dll


  • tja, løsningen virker ihvert fald ikke på min comp... af en eller anden grund... og mht backupet: hvordan får jeg så den gamle uxtheme.dll fil tilbage?


    p.s. før jeg "replacede" den gamle fil med den nye, gjorde jeg det, at jeg lige kopierede originalfilen i en separat mappe... er det muligt at køre samme procedure bare omvendt? :idea:

  • Quote

    Originally posted by Poco


    tja, løsningen virker ihvert fald ikke på min comp... af en eller anden grund... og mht backupet: hvordan får jeg så den gamle uxtheme.dll fil tilbage?


    p.s. før jeg "replacede" den gamle fil med den nye, gjorde jeg det, at jeg lige kopierede originalfilen i en separat mappe... er det muligt at køre samme procedure bare omvendt? :idea:


    Den vil formodentlig brokke sig over, at den er i brug, men du skulle vel kunne køre processen baglæns med "replacer".


    Huskede du, at downloade den korrekte uxtheme.dll?

  • ^jup, downloadede den til SP2... men når jeg nu starter "replacer" igen, og skriver stien til uxtheme.dll filen, så er der også en mulighed der siger "restore"... så "restorer" programmet den gamle fil...

  • Jeg har brugt dette program mange gange, som klarer det hele for en og det virker uden problemer - hvis du stadig har mod på at prøve det...

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Quote

    Originally posted by Reader


    Skal du ikke trække filen ind i progammet? det gjorde jeg i hvert fald


    Tror ikke det gør nogen forskel, da den bare skriver stien for en, når uxtheme.dll trækkes over i programmet.


    Ellers brugte jeg også den der multipatcher førhen, men foretrækker ærligtalt denne her metode mere.