1

fredag, 18. maj 2007, 16:27

Har søgt på nettet, hentet mærkelige programmer, har søgt her inde. Men kan simpelthen ik få åbnet de tekstfiler jeg har fået af min ven (samfundsfags notater til eksamen). Han har skrevet dem på sin mac og lige meget hvad jeg bruger til at åbne dem ligner det det her:
2 R W8BNMSWD €  ( ¹ ÿÿ

Med en masse firkanter ind i mellem.

Nogen der har en idé?

På forhånd tak.

2

fredag, 18. maj 2007, 16:34

Hvad prøver du at åbne det med???

3

fredag, 18. maj 2007, 17:31

Word, notepad, adobe, editpad pro

4

fredag, 18. maj 2007, 17:51

Nu har jeg ikke lige nogen ide om hvilket filformat en Mac gemmer i, men en Google søgning på '.xxx to .txt', hvor .xxx selvfølgelig er det format du har filen i, vil sikkert give nogle brugbare resultater. Ellers prøv at lede efter noget der konvertere til .doc eller et andet brugt Windows tekstformat.

5

fredag, 18. maj 2007, 17:53

Hvilket format ligger de i? Hvilken endelse/ extension?

6

fredag, 18. maj 2007, 18:21

Citeret

Originally posted by Zulu
Hvilket format ligger de i? Hvilken endelse/ extension?

Er ikke lige en haj til sådan noget, men det her var hvad jeg kunne finde på af information om filen:

Hvis jeg prøver at åbne den med word får jeg en meddelse om at den vil installere et eller andet halløj, men kommer med fejl under installation da den ikke kan finde den rette fil.

Vil prøve Britions idé senere, men alle tips og triks er stadig meget velkomne :)

Shuttle SN95G5
AMD socket 939 3500+ 0.9 winchester
Club-3d X800Pro Vivo
G.Skill 1Gb PC3200
WD Raptor 74gb, WD 160gb sata 8mb.
NEC DVD-r
ViewSonic 19" LCD 4ms

7

fredag, 18. maj 2007, 20:08

Du kan jo prøve at sende den til mig, så skal jeg se om jeg kan åbne den på min mac - og gemme den i et format du kan læse.. mail den til k1lroy(at)mail.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.