Gammel musikenhed

  • Hej. Jeg er ret ny her, så det er mit første indlæg her. Jeg har en gammel SONY minidisc som jeg købte i Januar 2000, jeg har kabel så jeg kan sætte den til min computer, jeg kan også afspille musikken og høre det i computerens højtalere, men jeg kan ikke andet, findes der et program som kan finde musikken fysisk og omdanne det til filer som evt. kan lægges ind i mediaplayer, og måske konvertere det til feks. aac filer, og så musikken også kan lægges ind på CD'er?


    Ja det var måske en stor mundfuld...men jeg håber der er nogen som ved hvor jeg kan finde det jeg søger.


    MVH
    Lamboen.


    Ps...det er ligemeget om det er til windows XP eller Vista.

  • Quote

    Originally posted by Lambocardk
    Og jeg kan så selv svare...


    Ja det var det var det vist...


    :clap:


    Og så er det jo også det gamle Sony Sonic stage - det originale program. :D


    Ved dog ikke om du kan downloade det gratis nogen steder...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Det har jeg, fik det sammen med den SONY MD walkman jeg købte sidste år. men det kan jeg ikke rigtigt bruge til at få musikken ud på CD'er med, Kan ikke afspille det i andet end SONY, og desuden er det ikke kompatibelt med Vista, det viste det andet sig at være...så det er brugbart...


    MVH


    Lamboen...

  • Nu kan jeg så få musikken ind på computeren...men...der er en del scratch, hvordan fjerner jeg det?


    Det skulle jeg måske oprette en ny tråd om...eller gå på jagt i arkivet igen igen...


    Lamboen