crusader og street legal

  • Hej hej.


    Jeg har ledt med lys og lygte efter en fortsættelse til de gamle "Crusader" spil, jeg mener den sidste i rækken hedder "Crusader - No Remorse"
    -Der er desværre ingen af disse udgaver der vil virker på winxp/vista (ihvertfal ikke den jeg har på cd-rom)


    Og så kunne det også være top $ med en ny version af Street legal (en spilbar version) :)

  • Mht. Street Legal, så er den eneste rigtige mulighed at downloade Demoen (Street Legal Redline), og derefter købe seriel koden af dem, så du kan spille det længere end en time.
    Det er den fulde version man downloader.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Og prøv for guds skyld spillet lidt før du køber det. Jeg husker det som et bug-helvede for at sige det mildt. Det var simpelthen ikke til at spille da det lige var kommet ud. Det er muligvis rettet siden, men jeg har nu aldrig hørt folk være videre rosende overfor det. Hvis du vil ræse er Need For Speed-serien eller det nye Test Drive Unlimited et langt bedre valg i mine øjne. Street Legal er jo også en 3-4 år gammelt efterhånden.

  • Juiced blev færdigt, men har ikke fået øredøvende gode anmeldelser. De fleste jeg har set var på omkring 6-7/10 hvilket vel er okay. Jeg har dog aldrig prøvet det.


    Med hensyn til et spil hvor du skal bygge bilen, tror jeg du kommer til at lede meget længe. De få der er lavet er aldrig blevet en succes, hvilket der nok er en grund til. Ellers er der i hvert fald et som er gået forbi mit hoved.

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Juiced blev færdigt, men har ikke fået øredøvende gode anmeldelser. De fleste jeg har set var på omkring 6-7/10 hvilket vel er okay. Jeg har dog aldrig prøvet det.


    Med hensyn til et spil hvor du skal bygge bilen, tror jeg du kommer til at lede meget længe. De få der er lavet er aldrig blevet en succes, hvilket der nok er en grund til. Ellers er der i hvert fald et som er gået forbi mit hoved.


    Der er vel altid lego ? :crazyeyes: