Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

1

mandag, 14. maj 2007, 10:22

jeg min FireFox 2.0.0.3 vil kune starte i safe mode hvis jeg starter firefox.exe så får jeg den her windows fejl:

men trykker jeg på et link mine venner sender over msn vil firefox.exe gerne starte hvordan kan det være?

den er tunet med FireTune.

nogen som har et forslag til hvordan jeg kan få den til at virke igen? har prøvet at geninstaller den og slettet profilen men det hjalp ikke :(

puma99dk|

2

mandag, 14. maj 2007, 15:16

slet ik nogen som ka hjælpe mig?

puma99dk|

3

tirsdag, 15. maj 2007, 00:04

har fået firefox til at virke normalt igen, valgte bare "nulstil alle indstillinger til standard for firefox" i denes safe mode så virker det fint igen :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.