Hvilken CS map syntes du bedst om?

  • Der er jo som bekendt tons af fede CS maps, så hvilken map syntes du bedst om?
    Personligt kan jo godt li' de orginale, altså cs_assault, de_dust, de_aztec mm.
    Faldt over de_dolls her den anden dag, lidt ala de_rats, super fed map som bare skal prøves!


    Hvilken en syntes du bedst om? :D

  • Jeg holder mig til de officielle maps...


    dust2, inferno, train, mill, nuke


    Udover det så er aimmaps nice nok engang imellem.


    Jeg tror jeg er mest til inferno da det er mest afbalanceret.


    De maps du nævner var fornuftige engang men med dagens standard er de godt nok skod og cs_ maps kan generelt ikke bruges til en skid imo.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Er helt enig med dig WHAT, cs_ maps er intet værd længere, ser aldrig folk der rent faktisk forsøger at rede de stakkels hosties. Forresten, er det normalt at ham der planter bombem får 3 kills når den futter af? Har aldrig lagt mærke til det før nu her :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by MoO
    Er helt enig med dig WHAT, cs_ maps er intet værd længere, ser aldrig folk der rent faktisk forsøger at rede de stakkels hosties. Forresten, er det normalt at ham der planter bombem får 3 kills når den futter af? Har aldrig lagt mærke til det før nu her :crazyeyes:


    Det er helt normalt ja og hvis en defuser den for han 3 frags.


    Quote

    Mill er nu ikke standard map hvis vi begger snakker om CPL_Mill


    Jeg tænker på standard i turneringer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Helt klart dust2... det er bare banen...


    men ellers synes jeg ekstremt godt om mini-baner, der kommer min elskede p90 til sin fulde ret..

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Nu er jeg mere på CSS scenen hvor folk spiller et lidt større udvalg af maps:


    dust2, cbble, train, inferno, mill, nuke, strike, fire, season, contra, russka og losttemple.
    Som naturligvis alle sammen er defuse maps.


    de_contra er uden tvivl favorit mappet.
    Der er utrolig mange taktik muligheder, da der er omkring 7-8 direkte veje til bombspots, og derudover har mappet meget CT/T ligevægt. Kan være svært at vælge side hvis man lige har knifet :P
    Rigtig gode muligheder for hurtig T rotation, god variation. Bombspot B er kompliceret og småt, mens A er stort og åbent. Mappet kræver megen gamesense, og er åbent overfor mange taktikker ligefra full rush til kontrolleret bait. og så er mappet jo altså nærmest kun bygget på en texture, så alle folk har høj fps :P


    Som nummer to bliver det nok inferno, da dette map har mange af de samme træk som contra taktik mæssigt, dog lider mappet under at være en del CT-vægtet.


    Nuke er også et helt genialt map, men det er håbløst CT sided, det er altid skide svært at spille T i nuke.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().


  • Nuke er et CT map, men hvis man er god nok kan man enten skyde CT igennem diverse vægge etc. ellers gælder det hovedsageligt om at få lokket nogle lidt dumme CT'er ud og så pwne dem :D ellers må man bare satse på full rush og håbe at ens n8's virker... :D


    Men ellers er nuke nok mit yndlings map så dejlig skummelt og så var det også mit yndlings map i 1.6

  • Nuke var engang meget et ct map i dag er det mere afbalanceret efter hånden som taktikerne er blevet bedre. Når man ser at så mange elsker dust2 så kan man godt se at folk primært er ffa spillere :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Har præcis samme mening hér. Men kan også lide Cpl_Mill. =]


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280