Min computer lagger efter formatering?

  • Hey.. Har lige formateret min computer og installeret xp igen... Men nu er min com begyndt at være langsom, f.eks. hvis jeg scroller ned på en side, så lagger det helt, og går langtsomt ?.. Det er overhovedet ikke som før, der kørte den super.. Det er også galt hvis jeg skal se film, så kan den ikke vise fullscreen mere uden at hakke meget :(... Har ikke driveren til mit grafikkort, men er det muligt at jeg kan hente det nogle steder, hvis det er det der er galt? :)..

  • Hejsa Breez og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Spil og Programmer da det er her drivere og softwareproblemer m.v. hører hjemme. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Mht. dit problem, så skulle du meget gerne kunne hente en driver på producentens hjemmeside. Er det kun driveren til dit grafikkort du mangler? Hvis du skriver hvad dit system indeholder, og hvad du evt. mangler drivere til udover grafikkortet, så er der helt sikkert nogen der vil hjælpe dig med at finde de rigtige.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh
    Heidi

  • ja okay :D.. Tak for hjælpen indtilvidere da :)..


    Men jeg er ikke helt sikker på hvilket grafikkort der sidder i den her spand.. Er der nogle steder på computeren jeg kan se hvad det hedder?.. Det er en gaammel computer, bruger den kun til musik, film og kontakt med omverdenen :P.. Men jeg mener at det er et Geforce 3 der sidder i den, og det er AMD Athlon 1,15. ( Der skal ikke grines 8) )..