ATi Driver med Aero :(

  • Ich verstehe es nicht!!


    Første gang jeg smækkede mit ATi x1950Pro i computeren, og tændte, fandt Vista automatisk driver, installerede og vupti dupti reboot - så var alt som det skulle være! Aero fungede kanon!


    Jeg kunne ikke finde ATi Control Center nogle steder, så jeg gik ind på ATi's hjemmeside og downloadede hele driveren og installerede den... and then hell broke loose!


    Det første jeg egentligt lagde mærke til var at mine topbars (http://www.tweakup.dk/images/a…022/vista-aero-topbar.jpg) ikke længere var sorte og gennemsigte, men lyseblå! Jeg prøvede at fjerne driverne, og installere den downloadede driver igen! Intet held.. Jeg fjernede den driver og lod så Windows selv klare skærerne.. Denne gang kom der control center på, men det var også det eneste den gjorde! Topbaren er stadig lyseblå!


    Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke igen? Jeg har absolut ingen idé længere...

  • Quote

    Originally posted by DrEAz
    Højreklik på skrivebordet - Personlige Indstillinger - Vinduesfarve og -udseende - Åben klassisk visning for at flere farveindstillinger - Windows Aero.


    Færdig arbejde.


    SØRME JA!!!!
    Og jeg som troede at jeg havde prøvet alting!


    Tusinde tusinde tak! I owe you my life (: