Bedste virus program - gratis ?

  • Hey


    Jeg leder efter et godt virus program til min nye computer (kig i signatur).
    Jeg vil nødig have virus på, så selvfølgelig skal jeg have fat i et program.
    Men hvilket program er godt, og som selvfølgelig er gratis?

    Conroe E6600 @2400Mhz
    AsRock conroe-xfire Sata2
    Sapphire X1950 Pro 512ddr3
    Corsair PC-6400DDR2
    WD 320 GB Sata II
    Corsair HDX620
    Thermaltake Soprano DX

  • Bruger også AntiVir ligesom Firedog... Kan kun anbefale det.. Havde tidligere AVG, som jeg efterhånden synes blev dårligere og dårligere... Det skabte flere og flere problemer for mig, så valgte at skifte... Prøvede så Avast det virker kanon godt, men bruger en hel del ressourcer (gjorde det i hvert fald dengang, 1½år siden ca.) Så faldte jeg tilfældigt over AntiVir, som bruger utroligt få ressourcer, og samtidig dækker mit behov..


    Tror Avast er mere sikkert end AntiVir, men jeg har ikke haft nogle problemmer med vira det sidste MEGET lange stykke tid, så AntiVir er nu sikkert nok!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Mange tak! Jeg har en ven, som vil give mig et gratis virus program der hedder noget med panda :) Ved ikke lige hvad det mere hedder. Min ven fik det af sin storebror som vandt det. Det har en værdi på 700kr, da det udkom siger min ven.


    Jeg tager selvfølgelig imod det, men er det noget i kender?

    Conroe E6600 @2400Mhz
    AsRock conroe-xfire Sata2
    Sapphire X1950 Pro 512ddr3
    Corsair PC-6400DDR2
    WD 320 GB Sata II
    Corsair HDX620
    Thermaltake Soprano DX

  • jeg kender ikke det der Panda noget men det prof og det skal det jo også helst være men hvis det er så anbefaler jeg : Spybot Search & destroy. til spyware, eller AVG. et kendt virus program til spyware og viruser det er lige efter Norton Antivirus, som er på hitlisten i beskyttelse af din ny pc




    DE TO PROGRAMMER SKAL NOK GØRE DET AF MED VIRUS OG SPYWARE :boxing:

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Avast her, og ingen problemer.


    :9xo også her

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Homer123
    Jeg bruger NOD32 fra ESET og har gjort det i lang tid. Det er godt nok ikke gratis men jeg synes det er det bedste på markedet. Samtidigt er selve programmet utroligt effektivt, så det ikke toalt suger al CPU kraften ud af PC'en.


    3 år gammel tråd, med et bud på et IKKE gratis program?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    3 år gammel tråd, med et bud på et IKKE gratis program?


    Prøv at se hans sig, der er et link til noget om AV.
    Han er registreret i dag, så ligner noget spambot, jeg har reported ham :boxing:

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Prøv at se hans sig, der er et link til noget om AV.
    Han er registreret i dag, så ligner noget spambot, jeg har reported ham :boxing:


    Ja det skulle jeg nok også ha gjort 8o

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70