Slipstream XP installation...

  • Jeg har i løbet af dagen forsøgt at lave en slipstream inst af XP, så jeg slap for at bruge floppy til mine raid-drivere.


    Men jeg gør åbenbart noget forkert, for XP inst fortæller mig at det er en fejl i txtsetup.sif på linie 60124.... Jeg har dog ikke lige luret hvordan jeg finder frem til linie 60124 og gider ikke rigtigt at tælle mig frem.


    Nogen herinde som har nogen erfaringer med det. Princippet lyder rigtig smart og lader til at have mange muligheder, hvis man vel og mærke kan få det til at virke.
    Hvis der evt findes et program som kunne hjælpe en lidt med det, eller hvis nogen havde de redigerede filer liggende som jeg evt bare kunne moddet lidt.


    Guiden jeg har brugt: http://www.maximumpc.com/article/How-To--Slipstream-your-XP-installation?page=0%2C1

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Jeg går ud fra det er en unattended xp installation du er ved at lave? Hvis det er, så tror jeg denne guide er god: http://unattended.msfn.org/unattended.xp/


    Se evt under: Intermediate Users --> Device drivers --> RAID/SATA Drivers hvor det er beskrevet hvordan du intergere dine sata drivere til din XP cdrom.


    Jeg tror sq også jeg vil lege med det...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Vil lige forsøge igen imorgen.
    De 2 guides er lidt forskellige kan jeg se.


    Fortæl lige hvis du for det til at virke og hvordan du gjorde..

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • EDIT: Nevermind jeg fandt endelig ud af det!


    Floppy is for amateurs! :boxing:

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().