Super mario 3D?

  • Ja jeg leder efter det Mario spil som er til Nintendo 64 mener jeg, som er i 3D noget, nogen der kender titlen eller hvor man kan downloade det? Jeg har lige pt. super mario i 2d hvilket er ret kedeligt da jeg ikke kan gemme :P

  • Quote

    Originally posted by Reader


    Link


    Wikipedia er ikke altid det bedste sted ;)


    Men på nintendos hjemmeside står der:


    Quote

    Can I Download a Nintendo ROM from the Internet if I Already Own the Authentic Game?


    There is a good deal of misinformation on the Internet regarding the backup/archival copy exception. It is not a "second copy" rule and is often mistakenly cited for the proposition that if you have one lawful copy of a copyrighted work, you are entitled to have a second copy of the copyrighted work even if that second copy is an infringing copy. The backup/archival copy exception is a very narrow limitation relating to a copy being made by the rightful owner of an authentic game to ensure he or she has one in the event of damage or destruction of the authentic. Therefore, whether you have an authentic game or not, or whether you have possession of a Nintendo ROM for a limited amount of time, i.e. 24 hours, it is illegal to download and play a Nintendo ROM from the Internet.


    http://www.nintendo.com/corp/faqs/legal.html



    men på www.gameboy-advance.net står der:



    http://www.gameboy-advance.net/site/legal_info.htm


    Så det er jo svært at vide ?...


    Man skal vel kigge i den danske lovgivning for at finde svaret..

  • Billets: De love gælder i USA, ikke nødvendigvis her i landet.


    I mange andre lande (inklusive DK) er det lovligt at kopiere et hvilket som helst spil (selvom det er fra en ROM cartridge) så længe man selv ejer det og kan bevise ejerskabet. Desuden mener jeg at man kan hente et ROM image fra nettet og bruge det sammen med emulatoren så længe man har den rigtige, originale cartridge eller cd.


    Spillet hedder Super Mario 64


    den bedste emulator ever til N64 er Project 64... søg på google :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Bllets ;)


    OG læs også hvad jeg skriver til sidst...


    At man skal kigge i Den Danske lovgivning ;)