Linux Ubuntu + Beryl hjælp

  • Davs folkens


    jeg sidder og ser lidt film på youtube omkring Ubuntu med beryl + XGL og jeg vil egentlig gerne hører ad om dette er noget som er svært at skaffe? jeg er ikke nogen speciel god nørd til computere software, men jeg løser da ofte mine egne problemer osv. anyway nogen som har lidt erfaring med dette og kan give lidt hjælp? det ville jeg virkelig gerne værdsætte... fordi så vil jeg give det et forsøg på min bærbar!


    mvh. Hermann


    ps. til dem som synes det lyder interresant og gerne vil se hvad beryl er, kan jeg lige linke til en film på youtube.com


    http://youtube.com/watch?v=bYsxaMyFV2Y


  • OM(Fucking-LOL)G det er sindssygt - glæder mig til jeg køber min apple i september. :) Følger lige med

  • hehe ja, Vista føles lidt som vand ved siden af, efter min mening, men det er jo ikke det emnet handler om ;) anyway jeg har fundet noget guide in på Beryl's hjemmeside, men meget af det handler om at indsætte dit og dat commando osv. skræmmer nemt en væk fra guiden eller man har virkelig den følelse af at opgive, dog har de linket til en guide som er lavet af billeder og på en nemmere måde, men den er med Edgy Eft altså versionen før 7.04, så har ingen annelse om jeg kan bruge denne guide?

  • Quote

    Originally posted by Hermann
    hehe ja, Vista føles lidt som vand ved siden af, efter min mening, men det er jo ikke det emnet handler om ;) anyway jeg har fundet noget guide in på Beryl's hjemmeside, men meget af det handler om at indsætte dit og dat commando osv. skræmmer nemt en væk fra guiden eller man har virkelig den følelse af at opgive, dog har de linket til en guide som er lavet af billeder og på en nemmere måde, men den er med Edgy Eft altså versionen før 7.04, så har ingen annelse om jeg kan bruge denne guide?


    Hm, Altså snakker du om at installere det på Windåse? Synes jeg da lyder lidt vildt..

  • hehe nej jeg vil ikke installere det i en windows, men på en helt ny linux installation på min bærbar, aner dog ikke en hat om linux! har kun prøvet at installere Fedora på den før, men altså kubuntu hvad er det præcis? og hvad er forskellen?

  • Prøv at tjeck ubuntu/kubuntu's forum - der sidder rigtigt mange meget kompetende folk.


    Ubuntu er mere eller mindre den samme distibution, men hvor ubuntu kører med gnome GUI og Kubuntu med KDE.


    /ask

  • hehe okay, jeg vil lige forsøge mig med ubuntu + beryl her i weekenden.. håber det bliver til at finde ud af! :) forresten skal folk have tak for hjælpen, og er der evt. nogen som kender noget til Edgy Eft guiden? fungere den sammen med det nyeste ubuntu? 7.04