Company of Heroes TweakBattle!

  • Hvad så folkens? Skal vi have en lille Company of Heroes kamp?


    Jeg vil helst spille mindst 2vs2. Men vi kan også tage en med 4 Tweak'er mod 4 AI eller 4 TweakUp'er. De spiller vel lige "godt". :$


    Skriv til min MSN, så er jeg klar til kamp.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet 2 gange, sidst af Burger ().

  • Kan desværre ikke i aften, da vi skal i Karazhan (WoW).


    Men skal vi sige i morgen? Hvad kl passer folk? Jeg har VT server vi kan bruge.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Da folk åbenbart har svært ved at forstå, at vi ikke gider se warezsnak på tweak.dk er der ryddet kraftigt op i tråden! Der er fjernet flere indlæg end dem der var de egentlige problemer, for ikke at skabe for meget forvirring.


    Vi mener rent faktisk det der står i reglerne, og er der folk der har svært ved at overholde de få regler der nu er, så skal de være velkomne til at finde et andet sted at opholde sig. Tweak.dk skal IKKE kædes sammen med Warez, og det betyder, at vi reagerer når det sker.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Da folk åbenbart har svært ved at forstå, at vi ikke gider se warezsnak på tweak.dk er der ryddet kraftigt op i tråden! Der er fjernet flere indlæg end dem der var de egentlige problemer, for ikke at skabe for meget forvirring.


    Vi mener rent faktisk det der står i reglerne, og er der folk der har svært ved at overholde de få regler der nu er, så skal de være velkomne til at finde et andet sted at opholde sig. Tweak.dk skal IKKE kædes sammen med Warez, og det betyder, at vi reagerer når det sker.


    Nu slapper du lige af, du har givet mig en advarsel for at skrive det jeg har. Jeg kan da lige fjerne det med lånte, (selvom jeg hverken har anbefalet eller opfordret til Warez) og så skrive at vi enten kan spille alm online eller via Hamachi. Det giver det samme!


    Jeg skriver jeg har den ORIGINALE, og har INTET imod vi spiller via den alm online interface. Men ved f.eks. at Hamachi er den eneste måde man kan spille online fra flere skoler og andre instituationer.


    Så vil gerne lige have forklaret hvorfor jeg ikke måtte skrive det, for opfordre IKKE til noget ulovligt. Jeg vil bare gerne spille lidt CoH med/mod nogle fellow Tweakers med mit ORIGINALE spil.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by SShadowS
    Nu slapper du lige af, du har givet mig en advarsel for at skrive det jeg har. Jeg kan da lige fjerne det med lånte, (selvom jeg hverken har anbefalet eller opfordret til Warez) og så skrive at vi enten kan spille alm online eller via Hamachi. Det giver det samme!


    Jeg skriver jeg har den ORIGINALE, og har INTET imod vi spiller via den alm online interface. Men ved f.eks. at Hamachi er den eneste måde man kan spille online fra flere skoler og andre instituationer.


    Så vil gerne lige have forklaret hvorfor jeg ikke måtte skrive det, for opfordre IKKE til noget ulovligt. Jeg vil bare gerne spille lidt CoH med/mod nogle fellow Tweakers med mit ORIGINALE spil.


    Om jeg skal slappe af eller ej, kommer du i hvert fald aldrig til at bestemme ;)


    Du overtrådte reglerne og jeg reagerede. Kan du ikke lide det, så må du lade være med at overtræde reglerne. Du vælger at starte en snak i tråden om, at folk med piratversioner naturligvis også kan være med, og opfordrer derfor på det kraftigste til, at folk i hvert fald ikke behøver købe spillet for at være med. Det viste den efterfølgende diskussion og mængden af reports der kom på dit indlæg også ganske tydeligt.


    I kan aftale at spille alt det I har lyst til, men vi vil IKKE se warez-snak på tweak.dk, og det er både du og alle andre nødt til at forstå. Du er bestemt ikke den første der har fået en advarsel for at snakke om dette emne, og du bliver nok næppe heller ikke den sidste.


    Og jeg mener så, at det er en skam at ødelægge tråden ved at fortsætte denne snak her, det var jo netop grunden til, at jeg valgte at slette alle de andre indlæg. Så hvad med at holde den til det oprindelige emne, at få lidt hyggelige stunder, tweakerne imellem? :)