Program til at optage lyd der afspilles?

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|
    hvad er film formattet GummiMogens?


    Det er forskelligt.. Som regel film jeg finder på FjolleTobak og YouTube


    Så skal egentlig bare bruge et program der snupper alt lyd der kommer ud af højtalerne :)

  • Audacity klarer det nemt ;) og så er det endda helt gratis...


    http://audacity.sourceforge.net/


    Du skal bare sætte den til at optage dit waveout, så optager den alt hvad du kan høre ud af dine højtalere ;) Derefter skal du bare eksportere det optagede som MP3 fil... Så er den klaret... :9xo

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Quote

    Originally posted by xdream
    Audacity klarer det nemt ;) og så er det endda helt gratis...


    http://audacity.sourceforge.net/


    Du skal bare sætte den til at optage dit waveout, så optager den alt hvad du kan høre ud af dine højtalere ;) Derefter skal du bare eksportere det optagede som MP3 fil... Så er den klaret... :9xo


    Lige hvad jeg søgte! Var du i nærheden havde du fået en bajer :)) :9xo

  • Quote

    Originally posted by X-Man
    jeg kan godt nok ikke få det program til og virke som det skal, den blir ved med og optage lyd via min mic



    Nu er det også afprøvet her.. Samme problem :/

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens
    Lige hvad jeg søgte! Var du i nærheden havde du fået en bajer :)) :9xo


    Haha ærgeligt at jeg ikke er det så :P


    Sanchez har fuldstændig ret.. I skal vælge det lydkort som lyden afspilles på som standard enhed for indspilning af lyd, i kontrol panelet... Så burde der ved siden af microfon lydstyrken i audacity, komme en drop down menu, hvor man kan vælge bl.a. microfon, line in og så den funktion I skal bruge... Alt efter hvad for et lydkort i har hedder denne funktion noget forskelligt.. På mit creative live 5.1 hedder det "What U Hear", med denne funktion tar' den simpelthen den lyd den afspiller og indspiller den igen, hvis man kan sige det sådan...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens
    Uanset hvad dælen jeg vælger i den drop-down vil den ikke indspille noget som helst..


    Kan kun få den til at optage i enormt dårlig kvali fra min mic :boxed:


    Det lyder meget underligt... Du har jo self. installeret den rigtige driver til lydkortet osv.. Går jeg udfra i hvert fald... Og har valgt den rigtige indspilnings enhed i kontrol panelet for lyd... Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke kan få den til det, så er det sgu en gåde :boxed:

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by xdream


    Det lyder meget underligt... Du har jo self. installeret den rigtige driver til lydkortet osv.. Går jeg udfra i hvert fald... Og har valgt den rigtige indspilnings enhed i kontrol panelet for lyd... Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke kan få den til det, så er det sgu en gåde :boxed:


    Det har jeg ja.. :ph34r:


    Edit: Det kan være jeg kan lokke dig til at hjælpe mig så?


    Kan lige sende et link til videoen via PM, så kan du fikse mig musikken som MP3? Så klipper jeg den bare selv til :)


  • Det kan vi sagtens finde ud af ;) Send du bare et link :D

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Okay. Her er en noget nemmere metode. Gå ind i lydstyrke. Der hvor du kan skrue op og ned for Wave og Lydstyrke og sådan. Så gå op i Indstillinger og tryk på Egenskaber. Vælg så indspilning og sørg for at Stereomix er afkrydset. Tryk så okay og nu får du en ny menu til at skrue op og ned osv. Så skal du afkrydse Stereomix og så bare luk menuen ned. Så gå ind i Start - Programmer - Tilbehør - Underholdning(sådan er det i XP) og vælg Lydoptager. Og så kan du bare optage alt det du vil. Optageren optager det som computeren afspiller. :D


    EDIT: Husk at skrue ned for stereomix. Ellers bliver lyden ikke særligt god.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet 2 gange, sidst af Spixe ().

  • Jeg har nu prøvet programmet, og syntes det lever op til hvad jeg ønskede...men der er en del scratch...hvor finder jeg et program som kan fjerne det...og uden at ødelægge musikken kan få det til at lyde godt?


    Lamboen

  • Hvis det er youtube så kan du også bare bruge http://www.vixy.net ;) Det er bare nogle gange den ikke virker, men ellers er det meget nemt.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB