Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

mandag, 29. september 2003, 09:29

c++??

Hvis der er nogen der kan skrive c++ så vil jeg gerne spørge hvordan i lærte det? hvor er det godt at starte?

3

mandag, 29. september 2003, 10:24

Du kan sikkert finde nogle tutorial pAE html.dk! :evil:

4

mandag, 29. september 2003, 11:01

RE: c++??

Citeret

Originally posted by learner
Hvis der er nogen der kan skrive c++ så vil jeg gerne spørge hvordan i lærte det? hvor er det godt at starte?

på datamatikeren ;)

5

tirsdag, 30. september 2003, 18:41

Citeret

Originally posted by Noobie
Du kan sikkert finde nogle tutorial pAE html.dk! :evil:

Hvis du ka finde det.. så vil jeg da gerne lige ha et lille link;)

8

torsdag, 2. oktober 2003, 16:02

RE: c++??

Citeret

Originally posted by learner

Hvorfor vil du lærer C++?
Jeg ved godt at det stadig bruges mange steder fx bruger vi det stadig på Ingeniørhøjskolen i KBH, men de er fra i år gået over til JAVA, hvilket jeg også mener er mere relevant og tidssvarende. Hvis du skal lære et MS sprog vil jeg da anbefale dig at lære C# i stedet. Det har mange fordele frem for C/C++.

EDIT: Kom lige i tanke om at der findes et rødt IDG-lignende hæfte som vidst er meget godt at starte med.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zulu" (02.10.2003, 16:05)

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement