Spyware I VISTA ?

  • Jeg har Windows XP Pro versionen, det køre ganske fint men ville gerne Have det nye OS Vista. Men jeg har hørt at det har en spyware, altså at Microsoft har lavet et samarbejde med USA efterretningstjeneste, hvor de har lagt et stykke software ind i OS systemet hvor de kan se alt det man har liggende på ens computer. Kan de det ?


    Passer det eller er det bare en gang fis. Folk har jo nemlig hver deres private ting på computeren hvad det så end måtte være.


    På Forhånd tak :-)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Det er rigtigt - jeg har også hørt det. det er en opgraderet udgave af den der var med IE4.37.....


    /ask


    [SIZE=4]TAG DIG SAMMEN!!! FNIS FNIS[/SIZE]

  • jamen så er der da da mange der ikke vil købe den hvis du man ikke kan have sine private ting for sig selv hvad det så end måtte være. Så er de jo ikke bedre end dem der laver spyware. Kan godt se de vil se om du havde en kopi eller ej men ligefrem at se alt hvad du har på din maskine er da lige som en grov indtrængning i et Hjem. Eller ?

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Originally posted by SoulExtreame
    jamen så er der da da mange der ikke vil købe den hvis du man ikke kan have sine private ting for sig selv hvad det så end måtte være. Så er de jo ikke bedre end dem der laver spyware. Kan godt se de vil se om du havde en kopi eller ej men ligefrem at se alt hvad du har på din maskine er da lige som en grov indtrængning i et Hjem. Eller ?


    Godt nok er det ikke den 1. april i dag og ironi er meget svær at tyde på skrift, men... :P

  • Hvis der er nogle der VIL holde øje med dig kan det jo altid lade sig gøre.


    Point is CHILL FFS :D!

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • griner tråd.


    det er vel ikke værrere end alle teleselskaber i dk skal
    lagre alt internet trafik så pet og hvad de nu ellers hedder kan snuse rundt i folks privat liv .


    tænk nu hvis nogle sage


    jeg springer christiansborg i luften.


    hov damn nu kommer pet og afhøre mig.


    derudover er alt frygt of at m$ skulle have lavet så man kun kan spille orginal musik og film i vista
    jo også vist sig at være rygter.