Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 7. april 2007, 16:17

hej,

har lige installeret Windows Vista på maskinen, og havde derfor gemt alle data jeg gerne ville beholde fra XP på mit D drev. Min harddisk er delt op i to; C til Windows på 10 GB (alt for lidt, ved det godt) og et D Drev på ca. 190 GB til spil etc. Men da jeg ville være nødt til at formatere D drevet med alle mine data i vista-installationens svar på Fdisk blev jeg nødt til bare at installere på C drevet

Problemet er så, at windows nu er begyndt at brokke sig rimelig meget over utilstrækkelig diskplads på C drevet, hvor mit OS ligger. Diskoprydning hjælper ikke!!!

Jeg har prøvet at bruge Vista's egen diskhåndteringsfunktion, og selvom jeg frigører plads fra mit D drev, kan jeg ikke udvide C drevet, kun d drevet...

Desuden har jeg ladet mig høre, at programmer som partition Magic ikke er kompatibelt med Vista.

Nogen der kan hjælpe med mit pladsproblem???

På forhånd tak

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.