Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 6. april 2007, 22:47

Jeg har det problem at når jeg spiller nogle enkelte spil, når jeg så bevæger mig fremad, så bliver karakteren ved med at gå selvom jeg har sluppet knappen på tastaturet. En af mine venner har også det problem, men vi ved ikke hvad vi skal gøre for at løse det.

Nogle her der kan hjælpe? :D

Jeg har i forvejen prøvet med et andet tastatur.

Hvis det kan hjælpe kan jeg oplyse at min computer er en zepto znote 2425W

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Frostwolf" (07.04.2007, 12:42)

2

lørdag, 7. april 2007, 18:18

Er der virkelig ikke nogle der kan hjælpe mig?

3

lørdag, 7. april 2007, 18:41

Hvad for nogle spil er der tale om...

4

lørdag, 7. april 2007, 18:42

Det lader til kun at ske i nogle spil, men de spil jeg har hvor det sker i er Starwars Battlefront 2 og Swat 4.

5

lørdag, 7. april 2007, 18:47

hmm kender jeg ikke noget til, ved dog at der er nogle bugs i BF2 og Call of Duty hvor man kan risikere at man konstant går til siden eller fremad... dog løses disse ved at lukke spillet og starte det igen, men lader ikke til at det er det som er dit problem...

6

lørdag, 7. april 2007, 22:18

Desværre hjælper en genstart af spillet ikke. Min ven som har samme problem i samme spil har også en Zepto Znote. Kan der være et problem der?

7

mandag, 9. april 2007, 16:25

BUMP, ingen der kan hjælpe?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.