Media Center

  • jeg har lige købt en stationær fujitsu siemens med 256 mb sdram, 2,8 ghz intel celeron, og delt grafik... kan åbenbart ikke være mere end 8 mb ram lige nu.. men til spørgsmålene:


    det hele skal ombygges til media center. jeg skal have et nyt kabinet, nyt grafik kort, og flere ram. og så lige et tv kort.. jeg er ikke den vilde nørd men kan sagtens sætte det hele op.. men hvilken version af media center skal jeg bruge og har i et par råd til hvad hardware jeg skal købe? det skal bare være en billig løsning - fjernsynet har været alt for dyrt ;-)

  • Quote

    Originally posted by alfons
    tak, det er da noget der ryger med i overvejelserne. kan du sige lidt om hvordan bruger fladen ser ud? og er det et selvstændig styresystem eller hvordan fungere det?


    Altså brugerfladen ligner ret meget MCE syns jeg, du kan evt. kigge på nogle af de screenshots der vist kan ses på deres hjemmeside.


    Det er ikke et styresystem nej, det skal installeres på en pc med windows på. Så du kan sagtens bruge pc'en til andet, og programmet kan sættes til automatisk at starte op hvis du kun vil bruge den som mediecenter.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • hey igen...


    ja jeg lurede lige lidt på det og det ser sgu godt nok ud - gratis endda ;-)


    men nu har jeg problemer igen... når jeg starter op siger den "Warning - immediatly back-up your data and replace your hard disk drive"... that sucks! jeg kunne pludselig starte den igen efter den gjorde det igår men nu ved jeg sgu ikke hvad jeg skal gøre hehe


    men tak for tippet om det media center der!