GTA 4 trailer!

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens
    Ser ganske lækkert ud :9xo


    Bliver det også et DX10 game?


    Jow mon ikke.. De første DirectX 10 spil kommer jo "allerede" om en måned (i hvert fald de fede titler), og eftersom at GTA 4 eftersigende først skulle komme til oktober, så tror jeg at det bliver DirectX 10. :9xo


    Jeg glæder mig meget!

  • Har hørt det kommer til at foregå i Liberty City, ligesom i GTA3, men håber godt nok at de har lavet den helt om byen, altså opbygningen.. men helt sikkert ligner det mere New York nu..


    Men sindsyg lækker trailer.. glæder mig..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Jah, der er sket meget siden det første GTA :D


    Syntes nu at de gamle er bedre end 3'eren og San Andreas. Vice city kunne jeg lide, næsten på samme måde som 1eren, 2eren og london.


    men syntes de nye mangler noget i forhold til de gamle..

  • Quote

    Originally posted by Weidemann


    Jow mon ikke.. De første DirectX 10 spil kommer jo "allerede" om en måned (i hvert fald de fede titler), og eftersom at GTA 4 eftersigende først skulle komme til oktober, så tror jeg at det bliver DirectX 10. :9xo


    Jeg glæder mig meget!



    Ar den fedeste titel kommer da først i september, nemlig Crysis :P der for vi dx10 at se :D

  • Quote

    Originally posted by Weidemann


    Jow mon ikke.. De første DirectX 10 spil kommer jo "allerede" om en måned (i hvert fald de fede titler), og eftersom at GTA 4 eftersigende først skulle komme til oktober, så tror jeg at det bliver DirectX 10. :9xo


    Jeg glæder mig meget!



    I skal nok ikke regne med det bliver DX10 - Det skal udgives til PS3 og Xbox 360 også.

  • Quote

    Originally posted by Sethos



    I skal nok ikke regne med det bliver DX10 - Det skal udgives til PS3 og Xbox 360 også.


    Som sidst så går der jo nok 6-8 måneder før det kommer til PC.. På den tid tror jeg skam nok de skal få D10 med ;)


    Syntes det er en skam det ikke er i London.. Men hvad fanden, det ser meget nice ud man er sådan en russer lignende gut. Men altså der er jo lang tid til det kommer så man kan nok ikke kommentere på grafikken..

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • Quote

    Originally posted by Sethos



    I skal nok ikke regne med det bliver DX10 - Det skal udgives til PS3 og Xbox 360 også.


    Hvor kommer det også fra? Så vidt jeg ved er det ikke officielt på vej til andet end de to formater..

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Hvor kommer det også fra? Så vidt jeg ved er det ikke officielt på vej til andet end de to formater..


    Altså, afaik er samtlige Grand Theft Auto spil udkommet til PC (bortset fra de der lame-ass nogen til som udelukkende er til PSP og GTA London).


    Spillene kommer altid til PC sidst, desværre.


    Og eftersom at det kommer så sent til PC som det nu gør, så vil det da være at skyde sig selv i foden fra Rockstar's side, ikke at lave spillet DirectX 10 kompatibelt da alt deres hårde slid vil være totalt spild.



    Quote

    Originally posted by KreaTive
    Som sidst så går der jo nok 6-8 måneder før det kommer til PC.. På den tid tror jeg skam nok de skal få D10 med ;)


    Syntes det er en skam det ikke er i London.. Men hvad fanden, det ser meget nice ud man er sådan en russer lignende gut. Men altså der er jo lang tid til det kommer så man kan nok ikke kommentere på grafikken..


    Præcis..


    Men er dog meget uenig i at det er skam at spillet ikke foregår i London..


    Det har altid været i USA, så det er da langt federe at det er NYC. Og som den første faktiske by, skal det da selvfølgelig også være NYC, imo!!


    :cheers:



    Quote

    Originally posted by Sethos
    Man "Får ikke bare DX10 med" - Det skal uvikles fra starten. Det er jo ikke bare en bane du smider med.


    Nemlig.. Og det er derfor at Crysis først kommer i Juni, C&C 3 i Maj og det samme for MOH Airborne etc. Og selvfølgelig GTA 4 nogle måneder efter release til PS3 og xbox 360 i oktober.



    Ved ikke om der er nogen, der har set nogen af de aller første videoer af GTA 4 ?


    - Men der står der en eller anden fra Rockstar's og fortæller om Xbox 360 udgaven, som kommer til at blive den mest eksklusive, da der er alt muligt ekstra gejl.. Og eftersom det er M$' konsol, kommer det klart til at blive DirectX 10 spil. M$ må jo have en lille aftale med Rockstar, eftersom det KUN er Xbox der får de eksklusive features.

  • Well. Jeg tror også på pc da det er sådan de har gjort med de andre. Men man bør ikke påregne det. Under alle omstændigheder er forsinkelsen næppe pga DX10, men eksklusivaftaler med Sony og MS. Sådan er det bare. Eller sådan har det ihvertfald altid været. GTA3, Vice City og San Andreas kom alle sammen meget længe før på konsoller end på pc. Dvs at etteren, London (som kom på pc ja ;)) og toeren var de eneste hvor pc var med.
    Og både Sony og MS har eksklusivt konsolindhold. Tror det ender på ca samme niveau, men man ved det jo ikke rigtig. Sagen er blot den at man ikke kan vide sig sikker som folk tilsyneladende gør - der er en reel risiko for at det aldrig dukker op på pc imo. Tiden vi ser er ikke en arbejdsperiode som sådan, nok nærmere end periode man aftaler med konsolproducenterne ligesom det eksklusive indhold er. Og man ved ikke om en af producenterne har været hårde i filten og nægtet at lade det komme. Hvis de designer smart designer de så en platformsoverbyning er nem (da de allerede udvikler til to konsoller), og dermed bør deres skift til pc også være meget hurtigt. Og sådan har det jo egentlig også været med de andre udgivelser. Jeg synes aldrig pc-versionerne har været med bedre effekter eller noget end dem på konsollerne.


    Og angående by er det imo et ok valg. Men det er Liberty City. Det har NY egentlig altid været. Nu har man så valgt at implementere de rigtige varegn osv. Det er et lidt atypisk vlg synes jeg. Men det ser sgu meget fedt ud.



  • PS3 og Xbox 360 udgaven vil blive nøjagtig ens - Undtagen de special episodes der bliver udgivet længere nede af vejen.


    Xbox 360 er hellere ikke DirectX 10.


  • Netop. Som der kommer nogle af til både Xbox og PS3.

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Syntes nu at de gamle er bedre end 3'eren og San Andreas. Vice city kunne jeg lide, næsten på samme måde som 1eren, 2eren og london.


    men syntes de nye mangler noget i forhold til de gamle..


    Hvilket der er bedst er vel nok en smagssag. Det ændrer ikke på, at der er sket meget ;)