Nord og syd i pcversion!?!

  • Hev min gamle amiga 500 frem her for et par dage siden, og pustede støvet af den! Spillede Nord og Syd, og blev sgu sådan lidt nostalgisk.


    Jeg tænkte derfor på, om Nord og Syd ikke blev lavet i en pcversion eller måske idag er blev lavet i en eller anden pcsimulation, som mange gamle spil fra commadore og amigaspil er!?!
    Der er jo mange freewaresider hvor de gamle spil lægges ud til downloading... Tænkte om der måske eksisterede sådan et mht Nord og Syd!?!


    tankabbot

  • Så fik jeg bekræftet at der er lavet en pc-version, men hvor kan jeg finde det?


    Der må da være en skide freewareside der har spillet lagt ud!?!


    Må ud på en større eftersøgning...


    tankabbot

  • Pc-versionen er godt nok rådden og totalt lam... Hentede en demo af den... PC-versionen er helt anderledes med nye features...


    Har slet ingen charme som amigaversionen har!!


    Fy for satan for en stinker X(


    tankabbot

  • Quote

    Originally posted by tankabbot
    Hev min gamle amiga 500 frem her for et par dage siden, og pustede støvet af den! Spillede Nord og Syd, og blev sgu sådan lidt nostalgisk.


    Jeg tænkte derfor på, om Nord og Syd ikke blev lavet i en pcversion eller måske idag er blev lavet i en eller anden pcsimulation, som mange gamle spil fra commadore og amigaspil er!?!
    Der er jo mange freewaresider hvor de gamle spil lægges ud til downloading... Tænkte om der måske eksisterede sådan et mht Nord og Syd!?!


    tankabbot




    ???? hvad helvede har du en AMIGA ????

  • Du kunne jo finde en Amiga-emulator til pc og så spille det på pc'en.... nåhnej det ville jo være dum når du nu har Amiga'en :-)

  • Ja har faktisk stadig en amiga tro det eller ej! Den ligger bare på loftet i en kasse næsten hele året... Men når jeg engang imellem bliver træt af at spille på min pc hiver jeg sgu det gamle kreatur frem, og det kan sgu tryllebinde mig endnu!


    Det er sgu sjovt nok at spille de gamle amigaspil og især når man er stiv! Tænk bare på Nord og Syd, Double Dragon, Bubblebobble, Chuckrock osv osv osv... Det var sgu klasse spil :P


    Tankabbot som stadig lever i fortiden