Nvidia Forceware

  • Der er måske godt nyt i vente til nvidia's næste udgivelse af nforce drivere. De bundler overclockingutility, firewall, ny mixer m.m med i driveren.
    De har også ligget rimeligt meget på den lade side, hvad angår drivere til nF på det sidste, så nu håber jeg bare det er noget godt vi får smidt i hovedet :P men der går nok ikke lang tid til vi ser det, når de nye boards kommer ud.


    Der er lidt links til det forskellige for dem der gider:


    nvOverclocking


    NVIDIA Security


    Oversigt

  • Hi ol dirty basterd
    nu så jeg lige at du ligger inde med samme motherboard som jeg. Jeg ville høre om du kan fortælle mig hvilken nforce driver jeg skal opdatere til da jeg kun har instaleret den der følger med kortet.
    sidst jeg prøvede hentede jeg en fra nvidias HP men efter instalationen fuckede min computer så jeg måtte format C:


    PLZ tell me

  • Quote

    Originally posted by newbie
    Hi ol dirty basterd
    nu så jeg lige at du ligger inde med samme motherboard som jeg. Jeg ville høre om du kan fortælle mig hvilken nforce driver jeg skal opdatere til da jeg kun har instaleret den der følger med kortet.
    sidst jeg prøvede hentede jeg en fra nvidias HP men efter instalationen fuckede min computer så jeg måtte format C:


    PLZ tell me


    davs davs. Det er vel 2.41 eller 2.42 du har prøvet lykken med? De har i hver tilfælde ødelagt meget for mange.
    Jeg har selv installeret 2.45 (nyeste) og det virker ok. Men hvis din pc kører rimeligt, synes jeg du skal vente med at opdatere til den nye driver kommer ud her i starten af oktober.