Program til tv-tuner

  • Hej alle


    Jeg kan ikke få mit program til mit tv/tuner/radio kort til at virke, selvom jeg gentagne gange har geninstalleret både soft- og hardwaren. Har overvejet en ny installation af XP, men det vil jeg jo gerne undgå.


    Kan man hente et eller andet program på nettet der vil fungere, vel og mærke gratis?


    På forhånd tak


    Forresten er mit nuværende program Power Cinema

  • Jeg har også et Medion tvkort og jeg bruger et program der hedder Showshifter, det er rigtig godt! Det kan også bruges som digital videooptager og man kan selv bestemme hvad kvalitet det skal optage i, som avi, wmv, divx og i forskellige kvaliteter.
    Du kan hente en demoudgave på Showshifter , den kører godt nok kun 15 dage.
    Ps. hvis du læser Pc Planet, så var der en fuld udgave af programmet i nr. 9, men det er kun version 1.55, ved ikke rigtigt hvad det kan....

  • Takker endnu en gang- det er virkelig et lækkert program, måske man skulle betale for fuld-versionen.


    Men kan desværre ikke rigtigt få lyden til at virke, hvad har du sat lyden til`??

  • Glad for at jeg kunne hjælpe, synes også er at programmet er rigtigt super.
    Jeg havde samme problem med lyden, men nu virker det:
    Tv Sound Settings : Live Audio -Line in,
    Video Sound Settings: Wave
    og så skal du huske at sætte dit lydkort til at optage fra line-in, det skal man ihvertfald på mit onboard...


    Jeg regner også med at sende dem nogle penge, sådan et program er værd at betale for...

  • kan desværre stadig ikke få lyden til at virke..har prøvet at gøre som du siger, men det virker ikke. Du har ikke nogen ledning/stik i din line-in port på dit lydkort???


    Men kunne også god bruge et program til radio-fiunktionen....nogen der kender et program??

  • Det kan godt drille, hehe, jo jeg har en kort ledning han/han , fra tvkortet til line-in, det skulle da gerne følge med dit tvkort ???
    Du sagde at det var et Medion, men ikke det fra Aldi (som det jeg har), har du prøvet på Medion homepage?, her er hel del drivere, måske kan du finde noget der Medion.de
    Kan også være du kan finde noget om kortet, hvis der er et nummer på kortet, eller du kan se det i windows..... man kan finde meget på Google.

  • når vi nu har gang i den samtale er der så nogen der ved hvordan man skal sætte video in op med et geforce 4 ti4800se??