Mp3 ned på samsung d600

  • Hej alle tweakere ..


    Jeg har fået lånt et data kabel til min samsung d600 . og ville godt ligge noget musik ned på mobilen ...


    MEn det skal man åbenbart bruge et program til ...


    Og ham jeg har lånt kablet af kan ikke huske hvad det program hed ..


    HAr søgt på google og fundet et par programmer men har ikk fået nogen af dem til at virke ...


    Så her er min spørgsmål så ...


    Nogen der kender et program som passer til en samsung d600 og som virker ? :D


    På forhånd takk :)

  • Til min d900 hedder det pc studio 3. Så det er vel det samme der er til din.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Til min d900 hedder det pc studio 3. Så det er vel det samme der er til din.


    du har eventuelt ikke et link vel? ..


    For inde på samsungs hjemme side er der kun noget der hedder pc studio V2.0

  • Jeg kunne ikke lige finde noget, deres side er lidt forvirrende synes jeg. men prøver lige igen.. Hvad med det v2.0. Det du prøvede med som ikke virkede?

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Jeg kunne ikke lige finde noget, deres side er lidt forvirrende synes jeg. men prøver lige igen.. Hvad med det v2.0. Det du prøvede med som ikke virkede?


    Ja den er pænt forvirrende ..


    Men googlede det.. og fandt det


    OG DET VIRKEDE ... :clap:


    Mange tak for hjælpen ..