Joost Invite tilovers?

  • Hejsa, jeg tænkte på om der var nogen der havde en Joost invite tilbage? Og som de gerne ville sende ud :)


    hvis ja, send en mail til jesperhansen88(snabela)hotmail.com


    Så ka du tro jeg ville blive glad


    mvh McDrive

  • Et P2P program!! SHOCK!


    Det er et program fra skaberne af Skype og Kazaa... Nøgleordet er P2PTV, en slags YouTube, men hvor brugerene også deler programmerne med sig


    det skulle efter signende være nær tv kvalitet

  • Jeg meldte mig til deres åbne beta og fik adgang efter en måneds tid.
    Jeg har desværre ikke fået nogen invitationer til at dele ud af endnu.


    Så meld jeg til og hav lidt tålmodighed... ;)


    Quote

    Originally posted by McDrive
    Et P2P program!! SHOCK!


    Det er et program fra skaberne af Skype og Kazaa... Nøgleordet er P2PTV, en slags YouTube, men hvor brugerene også deler programmerne med sig


    det skulle efter signende være nær tv kvalitet


    Kvaliteten er ikke imponerede. Den er vel på niveau med DR's net-TV.

  • Lyder spændende, har li meldt mig til beta test, og der står noget med at dem der allerede er beta testere har modtaget nogle invitationer som de ka gi folk....Sååå det håber jeg nogle venlige sjæle herinde vil dele med os (læs: MIG mwhahaha). :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • We're gradually expanding our network, and we'd like you to invite new people to come and join in.


    Every once in a while you will receive tokens, enabling you to send invitations to friends, family or anyone else who you think will enjoy watching internet TV. Each invitation will cost you one token, regardless of whether your invitation has been accepted or refused.
    Number of invitations you can send: 0


    Så desværre - ingen invitationer endnu...

  • Dejlig mail jeg fik dag :P


    " Hi xx,


    This is just to let you know that we haven't forgotten your request to try Joost. We're now speeding up the process of adding testers and we'll shortly be inviting everyone who has signed up to try Joost.


    This includes you, so expect an invite within the next couple of weeks - in the meantime, thanks for bearing with us - we appreciate it.


    See you soon on Joost!


    The Joost Team


    "


    Men håber da jeg kan skrabe en til mig inden, har et par følere ude nogen steder.


  • Fik samme mail igår... så det er bare om at blive skrevet op...

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Hvordan optjener i egentlig de credits, som er nødvendigt for at få invites ?


    Så vidt jeg ved, får man nogle når man har været bruger et vist stykke tid.

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    http://www.pcworld.dk/art/8502?a=block&i=17


    Der kan du læse lidt om det. De skriver det er krævende men syntes nu ikke det virker så overdrevet.


    Nu er der også lidt forskel fra deres
    2 gigahertz AMD Athlon 64 3200+ med en gigabyte DDR400 hukommelse og et Asus PCI Express-monteret grafikkort baseret på et Nvidia 6600LE chipsæt med 256 megabyte hukommelse i forhold til din maskine. ;)


    Joost brugte godt og vel 100% af deres maskine. Og det er jo ikke alle som har Core2Duo i deres maskiner, og slet ikke familierne.

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Nu er der også lidt forskel fra deres
    2 gigahertz AMD Athlon 64 3200+ med en gigabyte DDR400 hukommelse og et Asus PCI Express-monteret grafikkort baseret på et Nvidia 6600LE chipsæt med 256 megabyte hukommelse i forhold til din maskine. ;)


    Joost brugte godt og vel 100% af deres maskine. Og det er jo ikke alle som har Core2Duo i deres maskiner, og slet ikke familierne.


    Nu skal du også huske at det er en beta. Beta bruger stort set altid mange flere resourcer end final. Kører også fint på min bærbar og min arbejdes computer og den er knapt så stor. Dog stadig større end deres.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg har 2 ;)


    Den ene er sendt til: jesperhansen88(snabela)hotmail.com


    Og den anden ingen? (ingen andre der skrev deres mail?)


    EDIT: Sendte den anden til Juice (den mail der står i den profil) da du var nr 2 der spurgte.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().