hurtig hjælp til xp-sp2

  • er det ikke bare din normale adgangskode ?


    da jeg installerede xp skulle jeg skrive en administrator adgangskode, og det er så den man bare bruger normalt


    så smid din normale kode efter den, så tror jeg det virker :D

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Det er den du oprindeligt gav under installationen af XP!


    Hvis du ikke kan huske den, så ved jeg at der er nogle værktøjer til at finde/nulstille XP-koder, kan bare ikke lige huske hvor men prøv google.


    (Du må ikke hænge mig op på det, men er det ikke hirens boot-cd eller lign der kan ordne det?)


    /ask

  • Hvis bare ønsker at lave en reperations-installation af XP, skal du ikke i første omgang vælge Repair, men istedet vælge at installere. Senere under installationen (når installations programmet har opdaget at der allerede ligger en XP på disken) skal du vælge at reperare den nuværende installerede XP.


    /ask

  • Quote

    Originally posted by damp barn
    dvs. jeg skal først bede om en alm. inst.
    og så skulle ? komme op igen..?


    Prøv at læse linket i min første post!
    Der står det hel forklaret, så der ikke er noget at være i tvivl om.

  • Quote

    Originally posted by Zulu


    Prøv at læse linket i min første post!
    Der står det hel forklaret, så der ikke er noget at være i tvivl om.


    my bad sorry ;)
    har ikke læst det helt igennem,,! :oops:

  • Sku faktisk til at oprette en tråd meget lignende denne da min bærbar er gået kold.


    Åbnede den idag og fik beskeden "C:WINDOWS\SYSTEM32\NTOSKRNL.EXE mangler" ....fedt...


    Så nu køre jeg en reperation og håber det løser sig :clap:


    EDIT: Gjorde det ikke :/


    Nogen der ved om man på en eller anden måde kan ligge den manglende fil ind med f.eks. en usb pen? Vil virkelig ikke ha maskinen formateret da jeg har lektier osv på den....Sry for muligt OT :$

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • intet :offtopic: her
    det er fars tråd og så længe det omhandler samme emne,,
    såå det fjong :9xo


    nu jeg still at work.. så forsøger de gode råd, når jeg er hjemme efter 19.00
    men har du prøvet at gøre som der skrives og først sætte til alm. inst..
    og først herefter lave repair.. burde da virke ?


  • Yup var præsis hva jeg gjorde, og den kopierede en masse filer, men efter reboot var problemet der stadig...


    Så nu forsøger jeg mig med en anden metode hehe. Held og lykke med dit eget problem :9xo


    EDIT: BTW jeg ka ikk få reset password med ultimate boot cd...det virker ikk :/ i ultimate boot siger den at det lykkes, men går man ind og vil reparerer igennem xp cd'en siger den at koden man indtaster er ugyldig selvom den 100% passer med den man li har skiftet til i den boot cd der

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().