Battlefield: Bad Company

  • http://www.gamespot.com/ps3/ac…166615&tag=promo;download


    Så er det officielt, der kommer endnu et BF-spil, og det ser IMO fedt ud (også en fed trailer).
    Hvad synes I? Burde Dice og EA se at få rettet de bugs, der er i BF2 og BF2142, eller skal de bare blive ved med at spytte halvfærdige, dog underholdende spil og udvidelser ud?
    Ser faktisk ikke engang ud som om det kommer til PC. Håber satme ikke det bliver ligesom BF2:MC!

  • Ja de burte rette nogle af de fejl som er i de nuværrende spil. (Jeg synes nu også at de har rette en del fejl efterhånden.)


    Men det er jo også et firma som skal tjene penge. Og de skal jo sælge spil før der kommer penge i kassen. Derfor bliver der nok ikke ændret meget på den måde så de køre det på.

  • Synes den video ser temmelig fed ud...meeen ville hellere se noget rigtig in-game istedet for en video lavet med in-game motoren..
    Ang. bf2 har jeg efterhånden opgivet at spille det pga. de mange bugs...Men skal da ikk ku sige om det har ændret sig efter jeg stoppede..

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvor når stoppede du, altså de bugs der er store som er tilbage, er fra BF2 til desktop helt spontant. Og meget sjældent oplever jeg server crash, det med at man ikke har noget våben syntes jeg heller ikke er der lige så ofte... den nyeste patch er 1.41 og der er ingen incremental, kan være dem som har løst nogle af problemerne

  • Har lige taget mig sammen til at se den trailer, men efter at have set den overvejer jeg at sagsøge folkene bag spillet for at have smidt 3 minutter af min tid :boxed:


    Det var godt nok en intetsigende trailer ... :boxed:


    Hvis spillet er lige så "spændende" som traileren, så ville det passe mig fint hvis det kun udkommer til playstation :))


    Lad os få nogle ingame-trailers istedet for :hb: - men så ligner spillet sgu sikkert så mange andre :))