Problem med CSS + ventrilo

  • Sidder her med et lille problem ang. ventrilo.


    Min linie er en 1mbit/128kbit fra tdc webspeed som giver mig max 60 ping i CSS på en britisk server og det såmendt fint nok til mig.


    Nu vil jeg så benytte mig af ventrilo og her opstår problemet. Jeg kan sidde i windows, connecte til ventrilo og høre alle som man skal flydende uden lag/afbrydelse i deres stemmer.
    Men så snart jeg logger på css og nævnte server går ventrilo i lag/hak :(
    Hvis jeg minimere til windåze køre ventrilo flydende igen li indtil jeg åbner css igen.


    Har også prøvet på en dansk server hvor jeg har max 40 ping og der køre ventrilo udemærket.


    Mit spørgsmål er så: Kan den linie jeg har virkelig ikke klare at være forbundet til britisk vent og css server ? :S Eller er der noget jeg kan gøre for at forbedre det? evt. nogle indstillinger i css og ventrilo.


    Ellers må jeg jo prøve at overtale forældrene til at opgradere til 1mbit/256 det burde kunne gøre det ?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • 128kbit er godt nok meget lidt, men synes at det var dig der burde lagge når du snakker og ikke de andre, for din download er jo fin nok :/


    Prøvet at geninstallere VT?

  • Jeg har et lign. problem hvor min ingame ping spiker op på 3-4 hundrede når jeg holder ptt inde, hvis vt kører codec højere end 16.4kbit. Jeg har også en 128 upload, og det er simpelthen bare for lidt.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Ved ikke hvad codec den bruger...Men jeg har i mine indstillinger i VT sat lyd kvaliteten helt i bund og det havde ingen effekt overhovedet på laggen...


    Kenny: du har en point med at de ikk burde lagge...prøver at re-install skidtet imorgen :)


    Bruger forresten "Ventrilo Mix" pakken og VT version 2.3 derfra som serveren også køre.



    BTW: Min ping i CSS ændre sig ikke overhovedet ved at jeg sidder på vt...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().