• Ja, jeg har en profil derinde. Jeg var med fra 1 uge eller 2 efter Uni7 startede. Det var også første gang jeg prøvede det og havde selvfølgelig lidt begyndervanskeligheder, men det går godt nu. Jeg er pt nr 123 ud af 4149.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • lol spiller i stadigvæk i uni 1? shit man i må bruge meget tid på det så. jeg stopede i uni 1 da jeg lå på en 17 plads. og shit man det tog meget af ens tid hver eneste dag og nat. hvem spiller i uni1 ud over dig

  • Spillede uni2 og var med i kampen om points dengang uni4 åbnede. Stoppede godt nok kort efter uni4 var åbnet.


    - Nu spiller vi (mig og 7 andre venner) så uni7. Vil da ikke sige det går godt, men vil hellere bruge ordet fremad. Begyndte igen her i Mandags.


    - Er der nogle af jeres alliancer man lige skal holde udkig med?

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • jo du har nok set mig der inde. jeg var med i toppen af vultures på et tidspunkt sammen med jesper og franko.


    det skule jeg da have vidst så var jeg startet i uni 1 i stedet for igen.


    på et tidspunkt overtog jeg faktisk nebulas konto i en kort periode. men overdrog den til en anden. da jeg ikke havde tiden til det

  • Quote

    Originally posted by asgerbj
    Spillede uni2 og var med i kampen om points dengang uni4 åbnede. Stoppede godt nok kort efter uni4 var åbnet.


    - Nu spiller vi (mig og 7 andre venner) så uni7. Vil da ikke sige det går godt, men vil hellere bruge ordet fremad. Begyndte igen her i Mandags.


    - Er der nogle af jeres alliancer man lige skal holde udkig med?


    hvis i har lyst kan i joine freespace (FS) det er den alliance jeg lige har startet. der er pt kun 2 medlemmer. men vi skulle da gerne bliver flere

  • Spiller kun uni2, men er gået over til eve-online, så gider ikke rigtigt holde øje med min bane..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Sys aldrig der blev svaret på hvad det var ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Nogen syns det er vanedannende ;) Syns spillet er blevet ødelagt af en profit jagt fra dem der laver det :( Der er altfor mange universer, hvilket betyder at dem der er, konstant bliver udvandet.. Ejerne af spillet tjener til gengæld på det, da der hele tiden blvier oprettet nye brugere..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg