hjælp til at lave en image / BWT file!!

  • Hey, jeg er blevet træt af og skulle finde en CD frem vær gang jeg skal ind i et spil, så jeg begyndte at finde "Crack filer" til alle mine spil.


    Her den anden dag fandt jeg så en CD image i "BWT" form, som man bruger et virtual drev til at åbne/køre filen med.


    Denne file går ind og snyder Computeren til at tro at det er en CD man har sat i drevet, lige som en ISO / BIN file, men denne er meget mindre og fylder ikke mere end 4kb, men man kan ikke instalere spillet med den, kun snyde computeren til at tro CD'en er i.


    Er der nogle der ude der ved hvordan man laver sådan en image? eller hvilket et pogram man skal bruge?

  • Jeg kan ikke lige svare på dit spørgsmål men du kan finde mange spil hvori cracken fungerer på præcist den måde.
    Får en 4kb fil til at se ud som en fysisk 4gb dvd.
    Du kan finde crackfiler og disse emulation cracks på http://www.gamecopyworld.com


    Eller du kan søge efter mini image.


    Man kan også lave et image af sin dvd med alcohol 120% hvor .mdf er selve image og hvor .mds står for informationen.
    Mounter man så .mds kan man formå at snyde nogle spil til at tro den er god nok men det er vist ikke alle.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU