C&C hakker?

  • Hej.


    Mit C&C Generals hakker fuldstændigt vildt.. faktisk så slemt det slet ikke kan spilles.. hva dælen kan der være galt?

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by noxon
    Flere oplysninger?


    Hvornår startede det? installeret noget nyt, andre drivere. Eller har det hele tiden gjort det.


    Jeg sidder og spiller det der Skirmish mode og ligepludselig er den begyndt at hakke som en sindsyg, jeg har ikke installeret noget som helst, og nej det har ikke hakket før eller jo en smule, men det er blevet meget værre, grænser sig til uspilbart... :(

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • det er med garenti kun nogle baner og især to nu kan jeg selfølgelig ikke huske hvad de heddder.


    ea´s programøre har glemt at kode de stier aién skal gå på banerne også
    sidder de fast sære steder.


    det får spillet til at hakke for vildt .

  • Quote

    Originally posted by DKsDEVIL
    det er med garenti kun nogle baner og især to nu kan jeg selfølgelig ikke huske hvad de heddder.


    ea´s programøre har glemt at kode de stier aién skal gå på banerne også
    sidder de fast sære steder.


    det får spillet til at hakke for vildt .


    Hej.


    Ja det er kun nogle baner den gør det på den jeg sidder med lige nu hedder Mauntain Fox mener jeg og ja det hakker for vildt... :(


    Prøvede lige en af de første baner, der var intet.. men jeg må jo prøve og komme igennem denne bane og se om det også er slemt på den næste...


    Jeg troede det måske havde noget at gøre med at man spillede mod 3 modstandere, så CPU eller lign. havde for meget at lave??

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT


  • Jeg har spillet største delen af C&C generals, på en 2,4 Celeron D, uden problemer. Så har jeg svært ved at tro ;)

  • Oplever også, at nogle af de skirmish jeg har prøvet - er ubrugelige.
    Det hjalp lidt efter jeg gik ind i options og slog nogle af de krævende ting fra i advanced display options! (findes ved at markere Custom i ordinær display options)
    Mener jeg kun har sat hak ved 3 ting (3D, 2D og smooth water borders). Har også skruet lidt ned for pixel cap og resolution.
    Det hjalp ihf, så de var til at spille.
    Edit: Har også installeret den seneste patch, men ved ikke om det har nogen indvirkning.

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Jeg har spillet største delen af C&C generals, på en 2,4 Celeron D, uden problemer. Så har jeg svært ved at tro ;)


    nægter at tro du har spillet skirmish med 3+ ai spillere på de baner jeg tænker på uden det hakker og næsten gåt i stå.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Edit: Har også installeret den seneste patch, men ved ikke om det har nogen indvirkning.


    øh patch? til demoen? Der er ingen?
    Er det tiberium wars du snakker om eller?

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Originally posted by Azjo


    øh patch? til demoen? Der er ingen?
    Er det tiberium wars du snakker om eller?


    prøv nu at læs hvad tråden handler om


    vent så ti minutter læs den igen også stil dit spørgsmål ;)