Ipod Styresystem... kan størrelsen nu også passe?

  • Hej jeg er den "glade" ejer af en ipod video med 30 gb.... Det er skam ikke fordi ipodden i sig selv fejler noget men når det kommer til plads er jeg blevet lidt forvirret... For det første så er ipodden egentlig kun på 27 gb da apple måler et gb som 1000mb og ikke 1024mb..... Men udover det så fylder "Andet" altså noget jeg ikke har lagt på godt og vel 4,5gb.... jeg går ud fra at dette er ipoddens styresystem.... men kan det passe at det virkelig skal fylde så meget... og hvis ja er der nogen måde det kan gøres mindre... for på den her måde har jeg betalt for 30gb og egentlig kun fået lidt over 20gb


    På Forhånd tak
    Jens

  • Burde det ikke. Reset lortet?


    (kan ikke huske hvordan)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • mange tak... det virkede super.. nu fylder det kun 28mb så noget var ihvertfald galt :D....... Men har lige endnu et spørgsmål.... nå jeg åbner itunes går den i gang med at finde ud af om mine numre skal afspilles uden pause imellem.... det synes jeg er røv irreterende..... Er der nogen der ved hvordan jeg slår det fra... er nemlig ligeglad med at f.eks. livenumre bliver spillet med pause... jeg vil bare have at itunes åbner så jeg kan bruge det