Overfører mail fra Outlook Express til Windows Mail(Vista)

  • Hej. Når jeg plejer at lave backup/reinstallering så tager jeg jo bare en kopi af alle .dbx filerne, og ligger dem tilbage igen i stien:


    C:\Documents and Settings\XXXs\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{XXXXXXXX}\Microsoft\Outlook Express\


    Men hvad gør jeg lige når jeg har installeret Vista, der hedder det jo windows mail nu, og så vidt jeg kan se, så hedder filerne nu .fol i stedet...


    HELP PLZ :boxed:

  • så er de nok tabt...evt se på MS hjemmeside.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Der må være en importer-funktion i mailprogrammet du kan bruge?


    Ja men det kræver vel at Outlook er installeret, og det er det jo ikke i vista?


    Når jeg trykker import fra Outlook, så siger den bare, "Meddelelser fra MAPI-klienten kan ikke importeres. Der er opstået en fejl"


    ;(


    Forstår sq ikke man ikke kan hente ind fra outlook, der er da ikke skide smart lavet...


  • Du må lige bestemme dig til om du vil importere fra Outlook Express eller Outlook ;)



    Måske dette kan hjælpe?


  • Det er fra express til det nye Windows mail i Vista, så har kun .DBX filer fra da jeg brugte express, og dem vil jeg gerne have ind i windows mail.


    SÅ lige det her på MS HP, og der står nøjagtig det som den siger til mig, men det er jo fordi jeg har ikke express i vista, men hvordan installere jeg det ?? FOrdi så kan jeg jo hente .DBX filerne ind i express og på den måde importerer dem via windows mail...


    http://support.microsoft.com/kb/179637/da?spid=2578&sid=50