Ipod nano - Problem (ny model)

  • hej Tweak


    jeg sidder med den nye Ipod Nano, og er rimelig tilfreds med mit køb. Meeeeen, når jeg sidder i bussen, kan jeg sagtens høre hvad andre folk siger, selvom den er skruet op på max volume X(


    Jeg har så fundet et menupunkt som hedder max lydstyrke , når jeg forsøger at komme ind i denne menu, beder den om en kode....


    what to do ? :ohmy:


  • manual ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Du kunne også prøve at skifte dine høretelefoner, det virker nogle gange :D man kan nemlig få nogen som lukker ret meget unødvendig lyd ude :D ellers ved jeg det ikke :rolleyes:

  • Tjek din manual og se om der står noget. Hvis ikke, så gendan den i iTunes og se om det ikke afhjælper problemet.


    Jeg har selv et par Sony MDR EX71SLB, over 3 år gamle and still going strong!
    Eftersom det er earplugs, sørger de for at lukke af for alt andet støj. Jeg kører selv i bus og tog 4 timer om dagen, og det klarer de skam fint. :)

  • EU har indført nogle max-værdier for hvor meget effekt bærbare-musikafspillere kan levere - det gælder bl.a. de nye iPods.
    Max-værdien er indført for at begrænse antallet af høreskader som følge af for høj musik.


    Hvis du vil omgå spærringen kan du opdatere din firmware til en US-version - der gælder nemlig ikke samme regler i USA (men det er selvfølgelig på ejet ansvar).

  • Jeg kan bekræfte at der ikke er problemer med max lydstyrken hvid du bruger amerikansk styresystem i din Nano.


    Jeg bruger også Sony ear plugs. Jeg bruger dem ofte på flyrejser, hvor det ber vigtigt at de lukker støj ude. De virker perfekt og har en god lyd (faktisk bedre end de originale der følger med Ipod´en).