1

torsdag, 15. februar 2007, 07:41

hej Tweak

jeg sidder med den nye Ipod Nano, og er rimelig tilfreds med mit køb. Meeeeen, når jeg sidder i bussen, kan jeg sagtens høre hvad andre folk siger, selvom den er skruet op på max volume X(

Jeg har så fundet et menupunkt som hedder max lydstyrke , når jeg forsøger at komme ind i denne menu, beder den om en kode....

what to do ? :ohmy:

2

torsdag, 15. februar 2007, 07:48

Citeret

Originally posted by Squall
hej Tweak

jeg sidder med den nye Ipod Nano, og er rimelig tilfreds med mit køb. Meeeeen, når jeg sidder i bussen, kan jeg sagtens høre hvad andre folk siger, selvom den er skruet op på max volume X(

Jeg har så fundet et menupunkt som hedder max lydstyrke , når jeg forsøger at komme ind i denne menu, beder den om en kode....

what to do ? :ohmy:

manual ??

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

torsdag, 15. februar 2007, 08:00

Kender godt nok ikke løsningen på dit problem, men ved det kan være træls. Se det dog på den lyse side, du ødelægger ikke sådan din hørelse ;)

4

torsdag, 15. februar 2007, 08:07

Jeg har selv en nano, men jeg har ikke haft det problem... når jeg skruer op på max, er mit ho'ed ved at explodere. :crazyeyes:

Ved ikke hvad der kan gøres sry. :(

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

5

torsdag, 15. februar 2007, 08:17

Du kunne også prøve at skifte dine høretelefoner, det virker nogle gange :D man kan nemlig få nogen som lukker ret meget unødvendig lyd ude :D ellers ved jeg det ikke :rolleyes:

6

torsdag, 15. februar 2007, 08:35

Bruger du de høretelefoner som du fik med nano'en? fordi dem har jeg ikke haft problemer med. :D

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

7

torsdag, 15. februar 2007, 09:25

Flyttet til Spil og Programmer.

Det lyder til, at du har fået en af de modeller med en spærring på hvor højt man må skrue op for lyden.

Hvilken kode man skal indtaste ved jeg ikke, men har du prøvet at opdatere den software der er i den?

8

torsdag, 15. februar 2007, 10:17

Tjek din manual og se om der står noget. Hvis ikke, så gendan den i iTunes og se om det ikke afhjælper problemet.

Jeg har selv et par Sony MDR EX71SLB, over 3 år gamle and still going strong!
Eftersom det er earplugs, sørger de for at lukke af for alt andet støj. Jeg kører selv i bus og tog 4 timer om dagen, og det klarer de skam fint. :)

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Spyro" (15.02.2007, 10:22)

9

torsdag, 15. februar 2007, 12:04

tak for de mange svar :) jeg prøver at kigge på det når jeg kommer hjem.

Der er tale om den helt nye nano

Jeg har haft en del ipods efterhånden og har aldrig haft dette problem før 8o

10

torsdag, 15. februar 2007, 12:36

EU har indført nogle max-værdier for hvor meget effekt bærbare-musikafspillere kan levere - det gælder bl.a. de nye iPods.
Max-værdien er indført for at begrænse antallet af høreskader som følge af for høj musik.

Hvis du vil omgå spærringen kan du opdatere din firmware til en US-version - der gælder nemlig ikke samme regler i USA (men det er selvfølgelig på ejet ansvar).

11

lørdag, 19. januar 2008, 14:43

Jeg kan bekræfte at der ikke er problemer med max lydstyrken hvid du bruger amerikansk styresystem i din Nano.

Jeg bruger også Sony ear plugs. Jeg bruger dem ofte på flyrejser, hvor det ber vigtigt at de lukker støj ude. De virker perfekt og har en god lyd (faktisk bedre end de originale der følger med Ipod´en).

Best regards !
Global

12

lørdag, 19. januar 2008, 19:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af global
(faktisk bedre end de originale der følger med Ipod´en).

Der skal nu heller ikke meget til..

Jeg bruger selv et par Creative EP-635,
(som kæresten godt nok har hugget for tiden)
og de spiller dælme godt..

De er in-ear, og lukker rigtigt godt for støj ude fra..

http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=207624

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.