Genoprette tabte data

  • Hey, min computer fik blue screen of death her for nylig, så jeg blev nød til at geninstallere den, men nu vil jeg have alle mine data tilbage.... Jeg har prøvet getdataback, men den kan ikke bare genoprette alt som det var før. Nogen der kender en program så der genopretter alt den kan finde til deres oprindelige placering?


    Takker

  • Du kan under ingen omstændigheder genoprette de filer som du har overskrevet med Windows, så du må nok tage til takke med det GDB kan finde.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Du kan under ingen omstændigheder genoprette de filer som du har overskrevet med Windows, så du må nok tage til takke med det GDB kan finde.


    Det eneste jeg har installeret er windows .. Og det fylder kun et par gb, så jeg har vel stadig, næsten 100gb jeg kan få tilbage?

  • Selvom du kun har installeret et par gigabytes skal du lige huske at
    filer på harddisken ikke bare ligger sig fint efter hinanden..


    Filerne bliver splittet op i fragmenter og spredt ud på harddisken..


    Og lægger du så en ny fil ind (alle windows filer) over bare en lille del af de fragmenter,
    vil du ikke kunne gendanne den fil..

  • Ganske rigtigt som Bubbi siger, desuden så står du endnu dårligere stillet hvis du har valgt at formattere (den langsomme) fremfor quick formattering. Ved quick slettes nemlig kun index filen, men ved den langsomme slettes det hele..

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m