Virus Alert!

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    The Inquirer sucks ass... and so does Microsoft...


    Both of them is full off shit... :]


    Synes sq ellers Inquirer smider temli mange nyheder på bordet og alle temli nye ;)


    Kan du andre nyhedssider der er bedre da ?(

  • Quote

    Originally posted by cla
    Synes sq ellers Inquirer smider temli mange nyheder på bordet og alle temli nye ;)


    Kan du andre nyhedssider der er bedre da ?(


    Inquirer er computer-verdens svar på Extra Bladet.... Selv EB rammer rigtigt nogen gange....meeen... :rolleyes: ... men nogen sværger jo til det.... fair nok... :))


    Joh, der er masser af sites jeg fortrækker frem for dem. Det er jo alt efter hvad man vil læse osv...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Inquirer er computer-verdens svar på Extra Bladet.... Selv EB rammer rigtigt nogen gange....meeen... :rolleyes: ... men nogen sværger jo til det.... fair nok... :))


    Joh, der er masser af sites jeg fortrækker frem for dem. Det er jo alt efter hvad man vil læse osv...


    Så nævn da lige nogle ;)


    Mest Nyheder om HW og virus warnings og noget i den dur ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Inquirer er computer-verdens svar på Extra Bladet.... Selv EB rammer rigtigt nogen gange....meeen... :rolleyes: ... men nogen sværger jo til det.... fair nok... :))


    Joh, der er masser af sites jeg fortrækker frem for dem. Det er jo alt efter hvad man vil læse osv...


    Hvis du følger op på meget af det de skriver, passer det rent faktisk. Det er heller ikke for sjov at så godt som alle HW-sider linker til dem i ny og næ.