program til wallpaper skift

  • Hey


    Jeg har efterhånden mange flotte wallpapers liggende til min comp... men jeg gider ik selv sidde og skifte dem... jeg har før brugt et program der kunne skifte wallpapers automatisk med bestemte intervaller... er der nogen der kender et godt program til dette som ikke bruger alt for meget RAM


    På forhånd tak
    Jens

  • Nu har jeg selv fundet et program.... til andre der muligvis vil have sådan et så hedder det Winwall og er super godt da det næsten ik bruger nogen rescourcer...

  • nu har jeg prøvet det prog jeg selv fandt.... det havde godt nok lille resourcebrug men det glemmer wallpaper listen ved hver opstart så det er noget bras.... nu vil jeg prøve det azjo har forslået... hvis andre har ideer er i velkomne

  • okay nu er det azjo har forslået også prøvet.... men det ville ikke rigtig fungere ordentligt..... flere forslag er meget værdsat... jeg har virkelig brug for sådan et program her

  • jeg brugte et på et tidspunkt, hvis installationsfil hed CMEv2.0eng, bruger det desværre ikke mere for efter jeg formaterede en gang, gik installations filen i stykker.. :)


    //Out - EcoPa

  • nu fandt jeg endelig et program der fungerede ordenligt.... Det er et lille freeware program der kan hvad jeg ønsker
    1. det skifter wallpaper ved hver startup
    2. Det fylder næsten ingenting
    3. Det afslutter sig selv efter wallpaper skift så det bruger ikke memory på andre tidspunkter end i starten
    4. VIGTIGST det er spyware/malware/adware og virus frit


    Hvis nogen andre skulle have brug for det vil jeg lige smide et link
    Wallpaper Changer 0.3b


  • Perfekt, den nupper jeg lige :D - og så ryger den også lige på listen over gratisprogrammer


  • Okay, det lyder endnu bedre :9xo


    Så den nupper jeg da.