Kan ikke bruge mit steam acoount mere

  • Hej i gen tweakers.. Som i kan se siger overskriften det hele.. Jeg kan ikke bruger mit account mere.. Jeg brugte den i går nat spillede uden problemer men da jeg skulle til at spille i gen så kunne jeg ikke logge på :ohmy: Hvad gøre jeg?

  • mange har haft problemer. Skriv til deres support center, men regn ikk' med at få et svar før om 2 - 4 dage. Men den skulle gerne virke igen snart, eller re-install STEAM :)


    :9xo

  • heh jeg har fået min VAC bannet for cheat.....og kan kun se at en eller anden har været i stand til at bruge en keycracker eller lign for at spille på min account.....men kan ikke få info fra steam om hvilken ip eller hvilket tidsrum det er sket i.....og det må jeg sq sige er lidt uretfærdigt, da jeg hverken kan gå til politiet eller noget som helst...eller forsvare mig selv uden de oplysninger....men det er steam i en nøddeskal.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ja Fragman det er ikke et sjovt oplevelse.. Jeg prøvede at logge ind på mit steam account vi mit bærbar pc i dag.. Og det hele fungerede som det skulle.. :) Tror nu mest at jeg skal fjerne steam og geninstallere det.. :)