Skriftstyrke i IE 7.0

  • Hey


    Har lige installeret IE 7.0. Jeg har hidtil kørt med Avant.. Men skriften - fx. på tweak - forkommer mig noget utydligt !?! - det kan da ikke passe at Avant og IE 7 har forskellige fonts eller styrke på hjemmesider ?? Har været inde og ændre skrifttyper, men det hjælper mig ikke.


    Og nej, behøver ikke briller ;)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Nej, det har jeg ikke. Hmm.. Men jeg tror bare jeg skrotter IE igen, da 7.0 kræver for meget sovs imo.


    Så prøv at se om det ikke hjælper.
    Jeg har ingen problemer med mine IE 7.0 på denne pc og den bærbare. Tvært imod så synes jeg, den kører betydeligt bedre end 6.0.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Så vidt jeg ved skal cleartype slåes fra seperat i IE 7.0


    Om end, så har spørgsmålet været oppe at vende et par gange herinde.


    Hvorfor skal den slås fra ? og der er ikke nogen forskel på ie 6.0 og 7.0 vedr. ClearType - det er samme sted du sætter hak ved funktionen.

  • Jeg er gået tilbage til IE, da Avant åbenbart trækker op til 70mb (det finder jeg mig ikke i :))). Har slået cleartype til nu Bentz.. Umiddelbart synes jeg ikke at det er blevet bedre, men det er dog ikke så skrækkeligt som igår - tror bare jeg skal vænne mig til det ;)


    Du har ret i at det kører bedre end 6'ern - det kører pænt hurtigt, fane-funktionen er cool, dog knap så cool som i Avant imo, og så self pænere design.

  • Det er vist standard, min har været sårn hele tiden ihf. Men så lige at man kunne ændre skriftstørrelse, så den har jeg lige sat til lidt større ;)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Det er vist standard, min har været sårn hele tiden ihf. Men så lige at man kunne ændre skriftstørrelse, så den har jeg lige sat til lidt større ;)


    :9xo :))