Hjælp winrar lavet fil.part01.rar og ik fil.rar

  • jeg vil høre om der en som kan hjælpe mig når jeg splitter filer op når jeg pakker dem ned i winrar 3.62 at så pakke den ned så filerne hedder sådan her "fil.part01.rar" vil gerne ha den laver "fil.rar" istedet hvordan kan jeg sætte det på?


    ska lige siges at jeg bruger engelsk udgave af winrar 3.62

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|
    jeg vil høre om der en som kan hjælpe mig når jeg splitter filer op når jeg pakker dem ned i winrar 3.62 at så pakke den ned så filerne hedder sådan her "fil.part01.rar" vil gerne ha den laver "fil.rar" istedet hvordan kan jeg sætte det på?


    ska lige siges at jeg bruger engelsk udgave af winrar 3.62


    Hvad er der galt ved at den kalder filerne fil.part01.rar, fil.part02.rar osv når du splitter din fil op ? - Det skal den jo gøre.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hvad er der galt ved at den kalder filerne fil.part01.rar, fil.part02.rar osv når du splitter din fil op ? - Det skal den jo gøre.


    min plejer at lave .rar, .r00, .r01 osv det vil jeg gerne ha den stadig gør.


    plus den er begyndt at pakke 594mb ned til 192mb når jeg splitter filen i 15mb per stk :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|
    min plejer at lave .rar, .r00, .r01 osv det vil jeg gerne ha den stadig gør.


    plus den er begyndt at pakke 594mb ned til 192mb når jeg splitter filen i 15mb per stk :rolleyes:


    Okey. Min WinRar pakker ned i part1, part2 osv ... Men kan det ikke være RØVLIGEMEGET ? ... :boxed: ... Det hele virker jo.


    Hvor mange KB/MB/GB hver bid skal være i kan du jo selv indstille.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey. Min WinRar pakker ned i part1, part2 osv ... Men kan det ikke være RØVLIGEMEGET ? ... :boxed: ... Det hele virker jo.


    Hvor mange KB/MB/GB hver bid skal være i kan du jo selv indstille.


    ja okay da, men kan så ik forstå hvorfor den pakker hårdt ned så 594mb kun fylder 192mb kan du svare på det GrillRotten?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det gør vel ikke noget at den pakker det effektivt sammen ? - Men hvis du vil have at den pakker det hurtigere og mindre effektivt, så kan du jo ændre på det også.


    [Blocked Image: http://img292.imageshack.us/img292/3772/winrarev4.jpg]


    nej men synes det lyder lidt voldsomt at den pakker så langt ned så den fylder 402mb mindre, har os oplevet der er folk som har problemmer med at pakke det ud jeg sender til dem det er så ik just fedt, derfor måske jeg undre mig lidt

  • Er ret sikker på du skal have gang i rar fra kommandolinien for at gøre det der. Kig 'Console RAR Manual', den sku gerne følge med når du har installeret.


    Eksempel;


    Code
    1. rar a -vn -v15000000b kkbb-t.rar @K:\Bleh\TEST\archive.lst


    Hvor -vn parameteret gør at den navngiver arkiverne 'old style' ( old style volume naming scheme )


    Det andet er filstørrelse, og det sidste er at den skal pakke efter en liste indeholdende stier/navne på filen/filerne.


  • :rolleyes: har bare installeret winrar og registered den ik andet, den plejer at virke men det gør den så ik nu, og har os geninstalleret den uden held

  • Det med partxx.rar er noget nyt og det fungerer lige så godt og så kan man klikke hvilken som helst fil for at extracte.


    For den bedste kompression skal compression method sættes til best, og så skal "Create Solid Archive" sættes til.
    Den setting hjælper extremt meget på specielt text filer og andet.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU