windows mobile 5

  • Kender ikke engang Windows CE (5) :D, men det skulle vel ikke være noget problem... eller er det noget helt specielt.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by ratdog
    det er ikke til mobiler, men til pda'er og en pda er jo bare en computer bare mindre men det er bare hvordan jeg for det ned på computeren


    Ok, jeg har det ikke på min mobil så? nej ok :)

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    Ok, jeg har det ikke på min mobil så? nej ok :)


    jeg ved godt det er lavet til nogle mobiler men det bliver mest brugt i pda'er


    ps. hvis du ikke kan svare på mit spørgsmål så hold dig ude af tråden

  • Quote

    Originally posted by ratdog


    jeg ved godt det er lavet til nogle mobiler men det bliver mest brugt i pda'er


    ps. hvis du ikke kan svare på mit spørgsmål så hold dig ude af tråden


    Hmm... jaja så siger vi det, selv om der er mindst lige så mang mobiler med Windows Mobil 5 i sig som der er PDA'er...

  • Enig med Angelus, der er MANGE mobiler med Windors M5


    Hvorfor i alhelveds vil du havde det på en Stationær???

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by Humpeligimp


    Windows 2000 kan køre på en 400 MHz.


    jeg har ikke lavet denne tråd for at høre alle andre styresystemer jeg kan ligge ind på (win 95, 98, 2000, me, xp)


    jeg vil bare gerne vide hvordan jeg kan ligge windows mobile 5 ind på og jeg har prøvet med Windows Embedded CE 5.0 Platform Builder men syntes ikke jeg kunne få det til at virke

  • Quote

    Originally posted by ratdog


    jeg har ikke lavet denne tråd for at høre alle andre styresystemer jeg kan ligge ind på (win 95, 98, 2000, me, xp)


    jeg vil bare gerne vide hvordan jeg kan ligge windows mobile 5 ind på og jeg har prøvet med Windows Embedded CE 5.0 Platform Builder men syntes ikke jeg kunne få det til at virke


    Nåja så undskyld da......


    Prøv at læse lidt her


    http://www.microsoft.com/windowsmobile/default.mspx


    Jeg synes nu ikke der står noget om pc'er, men jeg har jo ikke læst sdet hele.


    "Windows Embedded CE 5.0 Platform Builder" lyder som et softwareudviklingsprogram.

  • Quote

    Originally posted by ratdog


    jeg har ikke lavet denne tråd for at høre alle andre styresystemer jeg kan ligge ind på (win 95, 98, 2000, me, xp)


    jeg vil bare gerne vide hvordan jeg kan ligge windows mobile 5 ind på og jeg har prøvet med Windows Embedded CE 5.0 Platform Builder men syntes ikke jeg kunne få det til at virke




    Slap nu lidt af mester. De kommer bare med alternative råd.


    Windows Mobile 5 vil nok være noget svær at køre på en normal pc, der vil være en masse bøvl med understøttelse af driver osv. Du kunne jo evt lige prøve dig frem og høre lyden BOOONG! "Windows Mobile 5 does not support this system" eller lignende.